חדשות

"אלומות" במחול

חדשות16 ביוני 2019    דקה אחת
0

בית הספר היסודי בבאר שבע זכה במקום השלישי בתחרות הכוריאוגרפיה הארצית

"אלומות" במחול
"שיר למעלות". מחוללי "אלומות" | צילום: שי פיירשטיין

כבוד לבאר שבע: בית הספר היסודי "אלומות" בניהולה של עליזה שלום זכה באחרונה במקום השלישי בתחרות הכוריאוגרפיה הארצית הראשונה לבתי ספר יסודיים (בנושא השנתי "שומרים על אחדות, שומרים על ייחודיות"), זאת בריקוד "שיר למעלות" בהובלת המורה תהילה מלכה.

ל"שבע" נמסר, שעשרות בתי ספר השתתפו בתחרות שארגן הפיקוח על המחול באגף א' אמנויות במשרד החינוך. תהליך השיפוט בתחרות הארצית התנהל באופן מקוון. חברות ועדת השיפוט האמנותית, ד"ר שרי כץ זכרוני (יו"ר ועדת מקצוע עליונה לתחום המחול), הילה קובריגרו-פנחסי (מפקחת על החינוך למחול) ולירון לבינגר (מדריכה ארצית באגף אמנויות ומורה למחול וכוריאוגרפיה), צפו ודירגו את היצירות, כל אחת בנפרד, מבלי לדעת דבר על המבצעים.

בתי הספר הזוכים התארחו והופיעו בפני מאות תלמידים בכנס "מחוללים אחדות" שהוביל הפיקוח על החינוך למחול בשיתוף מחוז מרכז בהיכל התרבות רמלה. תחום המחול פועל במאות בתי ספר יסודיים במדינה. שיעורי המחול משלבים את כלל תלמידי המוסדות. במהלך השיעורים, מאותרים תלמידים כישרוניים עם רצון להשקיע ולהתפתח בתחום, ונבנות מסגרות מצוינות ולהקות בית ספריות ייצוגיות.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה