חדשות

מפגש פסגה בינ-רשותי

חדשות13 ביוני 2019    דקה אחת
0

חברי מליאת מועצת רמת נגב ביקרו את עמיתיהם במועצת בני שמעון, בראשות ניר זמיר

מפגש פסגה בינ-רשותי
"לעסוק בחיבור". ביקור חברי המליאה | צילום: מועצה אזורית בני שמעון

הדדיות דרומית: חברי מליאת המועצה האזורית רמת נגב ומזכירי היישובים במועצה הגיעו באחרונה לביקור במועצת בני שמעון. ל"שבע" נמסר, שהמשלחת נפגשה בבית המועצה עם ראש מועצת בני שמעון ניר זמיר, שנתן לאורחים סקירה קצרה של המועצה והחזון שלה והאתגרים שבפניהם היא עומדת.

מהפגישה בלשכתו המשיכו חברי מליאת רמת נגב לסיור קצר בגבעות בר, ולאחר מכן לארוחה בחוות שבדרון. זמיר הציג בפני המבקרים את תפישת המועצה בראשותו ואת תפישתו שלו בנושא שיתופי הפעולה האזוריים וחשיבותם למינוף מרחב הנגב. כמו כן, הוא שוחח איתם על החשיבות של מנהיגות חיובית וקשר עם תושבים ועם ועדי היישובים וההשקעה והקדשת המשאבים בחיזוק הקהילות המקומיות והחיבורים בין היישובים.

זמיר: "שמחתי לפגוש ולארח את חברי מליאת המועצה האזורית רמת נגב ומזכירי היישובים. למנהיגות המקומית יש חשיבות גבוהה, במיוחד באקלים הפוליטי הנוכחי. אנחנו המנהיגות שצריכה לעסוק בחיבור בין אוכלוסיות שונות המתגוררות בתחומינו ובקידום שיח והידברות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה