חדשות

3 פועלים נפלו לבור ב"עוף הנגב"

חדשות12 ביוני 2019    דקה אחת
0

כתוצאה מתאונת העבודה, שני פצועים במצב קשה

3 פועלים נפלו לבור ב"עוף הנגב"
ניידת מד"א | צילום אילוסטרציה: מד"א

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על 3 פועלים שנפצעו במהלך עבודה במשחטת העופות "עוף הנגב" באזור התעשייה הסמוך לנתיבות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים "סורוקה" 3 פצועים כבני 30 ובהם שניים במצב קשה ואחד במצב בינוני.

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה החשד כי במהלך עבודתם, נפל חפץ לתוך בור בשר. פועל שירד לבור, נפגע כתוצאה משאיפת אוויר לא נקי ושני חבריו שבאו לחלצו, נפגעו אף הם. ממשטרת ישראל נמסר כי חקירת המקרה נמשכת, הועבר דיווח לחוקר תאונות עבודה.

פראמדיק מד"א ישראל ימיני סיפר: "כשהגענו למפעל, חברנו לפועלים שהובילו אותנו לכניסה למבנה, אליו חולצו 3 פועלים. גבר כבן 40 היה מחוסר הכרה ו-2 פועלים נוספים היו בהכרה מעורפלת. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשטח על מנת להעריך את חומרת פציעתם והם פונו לבית החולים במצב קשה ובינוני".

מ"סורוקה" נמסר: "3 נפגעים פונו לחדר הטראומה, לאחר תאונת עבודה במפעל 'עוף הנגב'. שניים מהם במצב קשה, מונשמים ומורדמים, הועברו ליחידה לטיפול נמרץ. אחד במצב קל, הועבר להשגחה במחלקה פנימית.
לדברי ד״ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל "סורוקה" ומנהל המיון: "הנפגעים שפונו סובלים מפגיעה ריאתית שנגרמה כתוצאה מחשיפה ושאיפה של חומרים כימיים".
כזכור, רק לפני כחודשיים, משטרת ישראל פשטה על המפעל, בו אותרו ליקויי בטיחות קשים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה