חדשות

"עוה"ד בבאר שבע והסביבה ייהנו מלשכה פתוחה ויחס אישי"

חדשות12 ביוני 2019    3 דקות
0

כך אומר, פחות משבוע לפני הבחירות ללשכת עוה"ד במחוז המועמד עו"ד אלעד דנוך

"עוה"ד בבאר שבע והסביבה ייהנו מלשכה פתוחה ויחס אישי"
עו"ד אלעד דנוך. "מדיניות הנובעת ממשנה זהירות" | צילום: זוהר שיטרית

אלפי עורכי דין יפקדו ביום שלישי הבא את הקלפיות בבחירות ללשכת עוה"ד, ביניהם גם עוה"ד במחוז הדרום מאשדוד ועד אילת, שיצביעו ב-4 פתקים: ליו"ר המחוז, לוועד מחוז הדרום, למועצה הארצית ולראש לשכת עוה"ד בארץ.

ל"שבע" נמסר, שאחד השמות "החמים" בבורסת השמות המחוזית הוא עו"ד אלעד דנוך, המכהן כמ"מ יו"ר מחוז הדרום ויו"ר פורום הצעירים, וחתום על פעילויות רבות למען ציבור עוה"ד באזור, וזוכה לתמיכת ראש לשכת עוה"ד הנוכחי, עו"ד אבי חימי.

עו"ד דנוך (34), שותף במשרד עוה"ד דנוך-ריביצקי בבאר שבע ובאשקלון, משוכנע שאם ייבחר הוא יהפוך את ועד המחוז לוועד חזק, נגיש, מוביל ומכובד המגן על האינטרסים המקצועיים של כ-4,000 החברים בו, לצד תרומה משמעותית במרחב הציבורי קהילתי, בדגש על יוזמות חברתיות.

ב-4 השנים האחרונות שימש דנוך גם חבר המועצה הארצית למשך שנתיים, זאת לאחר שהכניס 2 מושבים מתוך 6 בוועד מחוז הדרום יחד עם סיעתו "המחוז מנצח". הוא ייסד פעילויות והשתלמויות ייחודיות לעוה"ד, בתחומים רבים, ודאג לראשונה להנגשה של פעילויות רבות ומגוונות.

כמו כן, חנך עו"ד דנוך את סדרת הרצאות בתחום הפלילי בכל רחבי הדרום, במסגרתה אירח דמויות מפתח מעולם המשפט הפלילי, ביניהן עו"ד יורם שפטל, עו"ד ששי גז, עו"ד ירום הלוי ועו"ד חימי. על שמו רשומות פעילויות רבות נוספות, הן במישור המקצועי והן במישור התרבותי, שתרמו לעוה"ד, והפכו את דנוך לדמות משמעותית ומעורבת בכל הקשור בעולם המשפט במחוז.

דנוך שירת כלוחם בחטיבת "גולני", וזכה באחרונה להבעת אמון מצד לשכת העסקים והעצמאים, כאשר נבחר לממונה על מחוז דרום של ארגון "להב". הוא רואה שליחות בפעילותו הציבורית בלשכת עוה"ד; "יש לנו משנה סדורה, ואנחנו יודעים היטב מה עוה"ד בדרום צריכים. אנו באים נחושים ומלאי אמביציה; יחד עם חברי הנבחרת שלי, נחולל שינוי משמעותי בגישת המחוז כלפי עוה"ד בכל התחומים: צרכנות, תעסוקה, שירות, חדשנות וזמינות", מבהיר עו"ד דנוך. "למרות שהצלחתי לקדם נושאים חשובים בשנים האחרונות, ברור לי יותר מתמיד שרק עם 2 ידיים על הגה לשכת המחוז, אצליח להפוך חזון למציאות. זו הדרך היחידה להוציא לפועל תוכנית עבודה רב שנתית עם יעדים ומדדים".

והוא מוסיף: "ב-2015 הבטחתי שאהיה נגיש וזמין באופן אישי לכל עוה"ד במחוז הדרום, וכך זה היה ב-4 השנים האחרונות. זו תהיה המדיניות של הלשכה בדרום מרגע שניבחר. לכל עו"ד תהיה נגישות מקסימלית לחבריי ואליי, והם תמיד יראו בנו כתובת, ויקבלו מענה מהיר ויעיל. בנוסף, צריך לומר בקול רם וברור: הלשכה בבאר שבע היא הלב הפועם של מחוז הדרום. אנחנו נחזק את הלשכה, נגביר את כמות הפעילויות וימי העיון, ונביא לעוה"ד בעיר פעילויות איכותיות ומשובחות".

ודנוך מסכם: "בשילוב כוחות עם חברי הנבחרת המדהימים שאיתי, ביניהם עוה"ד, מירי סטולרו-הידוקובסקי, שלום פיניאה ולירז אביטל, בעלי משרדים בבאר שבע, שהם שותפים מלאים לדרך, נוביל שינויים מרחיקי לכת בהתאם לחזון ולתוכנית העבודה שלנו, ולכל עוה"ד תהיה אוזן קשבת גם בנושאים אישיים. לבחירות האלה יש השפעה אדירה על כל עו"ד בדרום, ולכן חשוב שנקבל את המנדט והכוח לפעול עבורם, כפי שהתחייבנו, בכל המישורים. חשוב להצביע לסיעת 'המחוז מנצח', ולאלעד דנוך, וחשוב להצביע לראש הלשכה, אבי חימי. הצבעה כזו תהיה צעד משמעותי קדימה עבור כל עורך ועורכת דין, לכן חשוב לצאת, להצביע ולהשפיע, להקדיש 10 דקות, לטובת 4 שנים מדהימות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה