חדשות

מעקב "שבע": חוזרים למאבק נגד המגדלים בחניית ה"גרנד קניון" בבאר שבע

חדשות6 ביוני 2019    דקה אחת
2

למרות שכל התנגדויותיהם לפרויקט נדחו בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, ממשיכים תושבי האזור במאבק נגד רוע הגזירה (מבחינתם לפחות...), ומארגנים הפגנה בסוף השבוע הבא

מעקב "שבע": חוזרים למאבק נגד המגדלים בחניית ה"גרנד קניון" בבאר שבע
ה"גרנד קניון" | צילום: ארכיון "שבע"

המאבק נגד הקמת 3 מגדלי המגורים בחניית ה"גרנד קניון" בבאר שבע, שהחל לפני כשנתיים, והביא למחאה ציבורית חוצת גבולות וחריגה (יחסית לבירת הנגב, לפחות…), חוזר לפעילות, למרות דחיית ההתנגדויות של מארגני המאבק בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, והמארגנים יוצאים להפגנת מחאה, בסוף השבוע הבא.

יוחאי פרץ, מראשי מאבק התושבים (שהקימו את דף ה"פייסבוק" הידוע "התנגדות לבנייה בחניון ה'גרנד' – המאבק להצלת איכות החיים בבאר שבע", טוען ש"כפי שדחתה את 141 ההתנגדויות שהוגשו, גם בישיבתה האחרונה, בחרה הוועדה המחוזית להתעלם באופן הכי ציני ומכעיס מההתנגדויות, שהוגשו בידי התושבים, כמו גם מהעתירה שהגישה העירייה. כיום, ישנה מצוקה קשה בשירותי הבריאות, הניתנים לתושבי האזור, ובמקיף ו' העמוס לעייפה התלמידים לומדים בספריית בית הספר, ולעתים אף בדירות מעבר לכביש. המאבק הזה הוא על השפיות ועל שמירת מרקם החיים באזור ה'גרנד קניון'; אזור זה לא יוכל להתמודד עם קיבולת של מאות משפחות, על התשתיות הקיימות בו (רפואה, חינוך וביוב), ובטח שלא מבחינה תחבורתית".

ופרץ סיכם: "הצעת הוועדה להקים את גני הילדים במקום לא בטוח, שעלול לסכן אותם ואת המלווים שלהם, היא נורה אדומה לדרך, שבה כופים החלטות, ומתנגדים לכל ביקורת, כולל ביקורת מומחים. ההפגנה שתתקיים ב-21 בחודש ב-12:00 בחניון ה'גרנד', תהיה יריית הפתיחה להמשך המאבק, בראשות ד"ר אושרה ספיר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • רחל
    התנגדות לבניה בחניה

    התמונה לא משקפת מציאות, תבואו מחר וצלמו את החניה, גם היום לא היה מקום אחד פנוי….

  • אושרת בז

    תושבי באר שבע אומרים דיי!!!
    דיי לטירוף הבנייה שמשתולל בעיר.
    בניינים וגורדי שחקים צומחים לנגד עינינו בכל פינה.
    יש מספיק שטחים פתוחים סביבנו למה לחנוק את התושבים, לצופף ללא תשתיות תעבורתיות מתאימות, בתי ספר גנים מרפאות….
    אוהבים את עירנו ורוצים לשמור אותה שפוייה עבור ילדינו.