חדשות

פארק "חם"

חדשות6 ביוני 2019    דקה אחת
0

מדוע רק פארק החייל האוסטרלי בבאר שבע נפתח בימי חול רק ב-11 בבוקר, כשכבר חם מאוד, בימים אלה? העירייה: "בשל אילוצים"

פארק "חם"
"בחורף, היו פותחים מוקדם". פארק החייל האוסטרלי | צילום: ארכיון "שבע"

תמוה: תושבים, המתגוררים בסמוך לפארק החייל האוסטרלי שבשכונה י"א בבאר שבע, מתלוננים על פתיחת הפארק בשעה מאוחרת יחסית בבוקר, 11:00, בימים א' – ה', כאשר אז כבר שורר חום די כבד בתקופה זו של השנה, וזה גם מה שיהיה במהלך כל החודשים הקרובים, רובם של הקיץ הלוהט.

לדברי המתלוננים, בשעות הבוקר המוקדמות, אפשר עדיין להסתובב במרחבי הפארק עם ילדים קטנים ותינוקות בעגלות, אבל בהמשך הבוקר כבר חם מדיי. אחת האימהות אמרה ל"שבע": "ביקשנו שיפתחו לנו יותר מוקדם, כי חם בחוץ בשעות הפתיחה, אבל אמרו לנו שגם ככה 'עושים לנו טובה', ולפעמים פותחים ב-10:30, במקום 11. למי הם עושים טובה? זה פארק ציבורי, לא? זה אמור להיות בשבילנו"!

מטפלת לילדים הוסיפה: "בחורף, היו פותחים מוקדם, ובכל בוקר הייתי מביאה לפה את הילד לשחק; הוא חיכה לזה. פתאום, איך שהתחיל הקיץ, שינו את השעות. לא הגיוני שבפארקים בשכונה אחרת פותחים מוקדם; אני לא צריכה לקחת אוטובוסים, כשיש לי פארק קרוב לבית".

אולגה, אם לאיתי בן ה-3: "נכון שיש הצללה איפה שהילדים משחקים, אבל בחום הזה גם עם הצללה, בלתי אפשרי להביא את הילדים ב-11. כל מקום נורמלי לילדים פתוח משעות הבוקר המוקדמות, אז למה לא הפארק האוסטרלי? מי יישב פה בשיא החום"?…

יש לציין, שלפי אתר העירייה, רק הפארק האוסטרלי מכל הפארקים בבירת הנגב נפתח מ-11:00, כאשר פארק "הילדים" נפתח בימי ב' – ה' מ-9:00 ופארק "המרמלדה" נפתח בימי א' – ה' כבר ב-7:00.

דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "אכן, שעת פתיחת הפארק האוסטרלי לקהל הרחב נקבעה לשעה 11:00. בשל אילוצים, לא ניתן להקדים את פתיחת שערי הפארק לשעה מוקדמת יותר. כידוע, מדובר בפארק עם הצללה ואין שום מניעה להסתובב במקום ולהשתמש במתקנים גם בשעות הצהריים. עליח לציין, הפארק עומד לרשות הקהל הרחב עד לשעה 21:00".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה