חדשות

רועי סמים

חדשות3 ביוני 2019    דקה אחת
0

תושבים מרהט והפזורה, שנתפס בשדות קנאביס, טענו שהם רועי צאן, אך לא ידעו להסביר לשוטרים איפה הצאן...

רועי סמים
מאות שתילי קנאביס. אחד משדות הגידול | צילום: דוברות המשטרה

חשוד בגידול שדה קנאביס טען בפני השוטרים שהוא רועה צאן. ל"שבע" נמסר, שבפעילות משטרתית נגד נגע הסמים המסוכנים, אותר גידול קנאביס בנחל גרר. במהלך הפעילות, זוהה במקום חשוד תושב רהט בן 27, שישן בסמוך, ולפי החשד שימש כשומר על המקום.

בתחקור ראשוני טען האיש, שהוא רועה צאן, אך לא ידע להסביר לשוטרים היכן הצאן, ומה עושה ברשותו רכב שטח. שוטרי מרחב הנגב תפסו במקום כ-615 שתילי קנאביס וכאמור את רכב השטח. החשוד נעצר, ויובא היום, לבית המשפט השלום בבאר שבע.

בתוך כך, בפעילות נוספת שנערכה בידי שוטרים לוחמי מג"ב, בסמוך לביר הדאג', אותר גידול קנאביס, וזוהו בו 2 חשודים. הם פתחו במנוסה, ובסופו של דבר נתפסו ונעצרו. בתחקור ראשוני סיפרו החשודים לשוטרים, שהם נמצאים במקום בעקבות כבשים אותם רעו, אך גם כאן הכבשים לא אותרו, אבל לעומת זאת, נתפסו כ-600 שתילי קנאביס. ה-2 תושבי הפזורה כבני 40, יובאו גם הם לבית המשפט השלום בבירת הנגב.

צילום: דוברות המשטרה

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה