חדשות

מצטיינת פיקוד דרום מבאר שבע

חדשות2 ביוני 2019    דקה אחת
0

רב סרן שלהבת פרץ משרתת כראש מדור משאבי אימונים ומנהלת תקציבים בפיקוד

מצטיינת פיקוד דרום מבאר שבע
אחראית על הקופה. רב סרן שלהבת פרץ | צילום: דו"צ

אחת ממצטייני מפקד פיקוד הדרום, האלוף הרצי הלוי, לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, היא רב סרן שלהבת פרץ מבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שרב סרן פרץ משמשת כראש מדור (רמ"ד – י.ס.ד) משאבי אימונים ומנהלת תקציבים.

היא מספרת על התפקיד שלה, בנחישות: "בתפקיד שלי, צריך לדאוג לכשירות בפיקוד הדרום, לדאוג שכל יחידה תצא עם מה שהיא צריכה, מכל הבחינות בתקציב; תמיד צריך לתכנן קדימה, מבחינת הצורך של היחידה, ויש לתפקיד שלי חשיבות מאוד גדולה".

פרץ ממשיכה לספר על חוויותיה מהשירות הצבאי: "כל ביקור באימון של יחידה, זו חוויה בפני עצמה; אני מרבה לבקר באימונים, ובסופו של דבר מקבלת מחמאות ממח"טים (מפקדי חטיבות – י.ס.ד). למשל, בתרג"ד (תרגיל גדודי – י.ס.ד) 'גבעתי', רואים את העוצמה של החיילים בשטח, ואיך הם פועלים. ברגעים כאלה, אתה מבין מה המשמעות וההשפעה של התפקיד שלך. לראות את החיילים פועלים, זה גורם לי לתחושת סיפוק אדירה".

ומי שלא הייתה אמורה להתגייס, מטעמי דת, אבל החליטה בכל זאת לשרת בצה"ל, כדי לתרום את חלקה למדינה, מסכמת: "השילוב של המקצועיות והרצון האמיתי לעזור ליחידות והחיבור ליחידות השונות גרמו לי להשפיע, ולקבל החלטות שונות, המשפרות את היחידות, מבחינה תקציבית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה