חדשות

חברים ללוטו

חדשות2 ביוני 2019    דקה אחת
0

3 חברים מהדרום זכו בפרס הראשון בלוטו: יותר מ-10 מיליון שקלים!

חברים ללוטו
"השכנועים השתלמו". נציג הזוכים מהדרום | צילום: באדיבות מפעל הפיס

למשרדי מפעל הפיס הגיע, הבוקר (ראשון), הזוכה בפרס הראשון בלוטו, בסך 10 מיליון ו-11 אלף שקלים, בהגרלה שהתקיימה ב-21 בחודש. ל"שבע" נמסר, שהזוכה, או למעשה הזוכים, הינם 3 חברים מאזור הדרום, שמילאו יחד טופס לוטו רגיל בעלות של 40 שקלים, אך את הזכייה הגיע רק אחד מהם לאסוף.

ה-3, חברים בגילאי ה-60, שעבדו פעם בצוותא, גרים כיום, במקומות שונים ברחבי הארץ, ממלאים כבר 10 שנים את אותם מספרים, וחולמים "לסדר את הילדים בעתיד". 2 מהחברים גילו שזכו, והחליטו לערוך מסיבה, ושם לבשר זאת לחבר ה-3.

"גם לאשתי עדיין לא סיפרתי על הזכייה, ברגע שייכנס הכסף אספר לה", אמר הזוכה שהתייצב במפעל הפיס. "לקח לי שבוע להגיע לאסוף את הפרס. ולמה? כי הבוס שלי לא אישר לי לצאת לסידורים; בסוף, הבנתי שאין ברירה, החלטתי לקחת יום חופש, והגעתי למפעל הפיס לאסוף את הפרס".

ה-3 מתכננים לשמור חלק מהכסף בצד, לטובת עתיד ילדיהם, ובשאר הממון לטוס לטייל יחד בחו"ל. "כבר כמעט התייאשתי", סיכם הזוכה. "רציתי להפסיק למלא, וחבריי שכנעו אותי; בסופו של דבר, השכנועים השתלמו, וזכינו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה