חדשות

מה עם החניון לרכב כבד?!

חדשות30 במאי 2019    2 דקות
0

הליכי אישור הקמת החניון בבאר שבע מתנהלים בעצלתיים, למרות הסכנה לתושבים. העירייה: הפרויקט "נמצא בהליך סופי, לקראת קבלת היתר"

מה עם החניון לרכב כבד?!
שנה ורבע עברה, וחניון לרכב כבד עדיין אין. זירת אחת מתאונות המשאיות הקטלניות בבאר שבע | צילום: יניב סול

למרות הבטחת בכיר בעיריית באר שבע, לפני כשנה ורבע, שהחניון לרכב כבד יופעל עד סוף 2018, טרם החלה בניית החניון, כך שחניית משאיות בתוך שכונות בבירת הנגב נמשכת, כמו גם הסכנה לתאונות דרכים חלקן קטלניות, כתוצאה מכך.

ב-17.12 האחרון פרסמנו כאן, בלעדית, שהקמת החניון מתמהמהת; כזכור, אמר מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, בישיבתה של מועצת העיר, בסוף מרץ אשתקד, שלהערכתו חניון הרכב הכבד יופעל בתוך כ-6 חודשים. לדברי אל על, בהתייחסו להצעה לסדר בנושא, שהגיש יו"ר האופוזיציה בעירייה (אז והיום…) משה ינאי (על רקע התאונות הקטלניות במעורבות משאיות, שהתרחשו בבירת הנגב, בסמוך לאותה ישיבת מועצה), הצפי לקבלת היתר בנייה לחניון הוא "אפריל. אנחנו מעריכים, שהחניון לרכב כבד יוקם בתוך כחצי שנה, ומאיצים בזכיין".

בתגובה לשאילתא לרשות של "שבע", מה צפי הפתיחה של החניון המדובר, והאם הוא יהיה מגודר ו/או מאובטח 24/7, מסר בזמנו, דובר העירייה אמנון יוסף: "אכן, לפי לו"ז שנמסר אז בידי היזם, פתיחת החניון נועדה לסוף 2018. בשל נסיבות הקשורות ליזם, טרם הושלם הליך הוצאת היתר בנייה להקמת החנייה, על כן העבודות טרם החלו". הרשות "פועלת בכל הדרכים העומדות לרשותה", כדי "לקדם את הנושא, לרבות סיוע ליזם בכל הסוגיות המקצועיות. בשבוע הבא, אמורה להתקיים פגישה בין נציגי העירייה לבין היזם, במטרה לזרז את הקמת הפרויקט, ולקבל לו"ז עדכני וריאלי לביצוע. בנוגע לאופן הפעלת החניון, החניון יהיה מגודר ומאובטח באחריות היזם מול המשתמשים בשירותים אלה".

בתגובה לשאילתת מעקב של "שבע" בעניין, מה סטאטוס הפרויקט כרגע, והאם יש תאריך יעד להקמתו, מסר דובר הרשות: "אכן, כפי שציינתי, פרויקט הקמת חניון לרכב כבד בבאר שבע, נמצא בהליך סופי, לקראת קבלת היתר. הבקשה של היזם אושרה, וכעת היא נמצאת בהליך תשלום אגרות והיטלים. הדרישה לתשלום הועברה, זה מכבר, ליזם, וכעת ממתינה העירייה לתשלום. מיד לאחר ביצוע התשלום, יונפק ההיתר להקמת הפרויקט".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה