חדשות

הראשונים במוזיקה

חדשות30 במאי 2019    דקה אחת
0

2 מדליות לתלמידי הקונסרבטוריון העירוני באר שבע בתחרות הארצית היוקרתית לתיאוריה של המוזיקה

הראשונים במוזיקה
"תוצר של למידת חקר משמעותית". הזוכים מבאר שבע | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

תלמידי הקונסרבטוריון העירוני באר שבע זכו, באחרונה, ב-2 מדליות בתחרות הארצית היוקרתית (המכונה ה"אולימפיאדה") לתיאוריה של המוזיקה, שהתקיימה בקונסרבטוריון ראש העין. ל"שבע" נמסר, שלגמר העפילו 10 הקבוצות המצטיינות במקומות הראשונים בלבד בתחרויות המחוזיות, בהן השתתפו עשרות קונסרבטוריונים בישראל.

תלמידי התיאוריה של הקונסרבטוריון בבירת הנגב, בהדרכתן המקצועית של מרינה גלר ויוליה בלא, זכו במקום הראשון ברמה ד' (הגבוהה ביותר) ובמקום השלישי ברמה ב'. הזוכים בתחרות היו אלעד שפרוט, דניאל כוורי, טוביה שפילמן ותמר חייקין, דניאל סוסטרטוב, אליעזר ביליצקי, דויד ביינר ואבישג ברקן.

צילום: באדיבות עיריית באר שבע

במסגרת האליפות, התקיימה גם תחרות הכתבה אישית, בה זכתה במקום הראשון אבישג ברקן, גם היא מקונסרבטוריון באר שבע, שסיימה בהצטיינות יתרה. מדובר בהישג חסר תקדים, בו זכו תלמידי הקונסרבטוריון העירוני להתברג ב-2 זכיות בגמר הארצי. ההכנות ל"אולימפיאדה" נמשכו חודשים ארוכים, והקבוצות שהעפילו לגמר זכו, כאמור, קודם לכן במקומות הראשונים בשלבים המחוזיים, והפגינו ידע רחב בתחומי המוזיקה.

ראש העירייה, רוביק דנילוביץ': "גאווה גדולה! התלמידים הזוכים מהווים דוגמה ומופת ללמידה מתוך עניין, העמקה ומימוש יכולות, תוך חתירה למצוינות. הזכייה בתחרות זו, כמו גם ההישגים המרשימים בהם אנו זוכים בשנים האחרונות, מעידים שתחום המוזיקה מהווה עוגן של מצוינות בעיר. ללא ספק, הבחירה להשקיע בחינוך בכלל ובמתן הזדמנויות בתחום זה בפרט כחלק מאסטרטגיה ארוכת טווח, מוכיחה את עצמה".

מ"מ ראש הרשות ומחזיקת תיק החינוך, ד"ר חפצי זוהר: "הזכייה בתחרות חשובה זו הינה תוצר של למידת חקר משמעותית, שבכוחה להוות אבן דרך בעתידם של התלמידים בתחום המוזיקה. יישר כח למנהל הקונסרבטוריון, לצוות החינוכי וכמובן לתלמידים".

צילום: באדיבות עיריית באר שבע

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה