חדשות

"עמידר" שיקמה 112 מקלטים בבאר שבע

חדשות29 במאי 2019    דקה אחת
0

הפרויקט כלל פינוי וניקוי של המקלטים, צביעתם וביצוע עבודות אינסטלציה וחשמל

"עמידר" שיקמה 112 מקלטים בבאר שבע
"נמשיך להיות מוכנים תמיד". אחד המקלטים ששוקמו | צילום: "עמידר"

במסגרת פעילות התחזוקה והניהול, שמבצעת חברת השיכון הלאומית "עמידר" עבור משרד הבינוי והשיכון ובהובלתו, הושלמו באחרונה, בהצלחה עבודות שיפוץ ותחזוקה ב-112 מקלטים בבאר שבע, זאת עוד לפני תחילתו של סבב הלחימה האחרון, שהתרחש בתחילת החודש.

ל"שבע" נמסר, שהעבודות (שנעשו במקלטים, המצויים במבנים, בהם מנהלת "עמידר" את רוב הדירות) כללו את פינוי המקלטים מחפצים, ניקיון יסודי, צביעה מקיפה לרבות צבע פולט אור, בדיקת תקינות של צנרות המים (כולל החלפת ברזים וכיורים) וכן טיפול בחשמל והחלפת תאורה בהתאם לנדרש.

מנכ"ל חברת "עמידר", רו"ח שאול גליקסברג: "סבבי הלחימה, שאנו חווים לצערנו במחוז הדרום, מחייבים מוכנות והיערכות תמידית. בדיוק מסיבה זו, אנחנו פועלים ומבצעים את התחזוקה הנדרשת באופן שוטף וכחלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה שלנו. בהובלת מינהל התפעול בחברה, נמשיך להיות מוכנים תמיד, בשגרה כבחירום".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה