חדשות

ממצים זכויות באופקים

חדשות27 במאי 2019    דקה אחת
0

נציגי תאגיד המים והביוב "מי שבע" השתתפו ביריד זכויות לתושבי העיר

ממצים זכויות באופקים
שיתוף פעולה גם עם הרשות המקומית. במרכז, ראש עיריית אופקים איציק דנינו | צילום: באדיבות "מי שבע"

יריד "מיצוי זכויות" באופקים, שהתקיים באחרונה, ריכז מגוון רב של גופים לשם הנגשת מידע חיוני לתושבי העיר, על זכויותיהם. ל"שבע" נמסר, שהיריד הינו תוצר של יוזמת "מרכז עוצמה" באופקים, בשיתוף גופים רבים, ביניהם תאגיד המים והביוב מי שבע".

ליריד, שנערך במינהל החינוך בעיר, הגיעו כ-200 תושבים, שנחשפו לזכויותיהם, ותושבים שאין ביכולתם לקבל מידע זה באופן עצמאי ושוטף, הוכוונו באופן פרטני. כך, למשל, סיפקו נציגים של "מי שבע" לתושבים מידע על השירותים השונים, מענה לשאלותיהם, סיוע והכוונה בפעולות אל מול התאגיד, כגון מבצע להפחתת גובה החוב באמצעות מחיקת ריביות והצמדה.

גופים נוספים, שהשתתפו ביריד היו, בין היתר, חברת החשמל, חברת "עמיגור", המוסד לביטוח לאומי וקופת החולים "שירותי בריאות כללית", שהקימו דוכנים, וחילקו חומרי הסברה. במהלך היריד, התקיימו 2 הרצאות TED, בהנחיית אדווה שליכטר (מנהלת מרכז זכויות "ידיד" באופקים) ולימור שגב (מנהלת סניפי "מרכזי הזדמנות" באופקים ונתיבות).

מנכ"ל תאגיד "מי שבע", מריו לובטקין: "הפעילות הייחודית של התאגיד עם 'מרכז עוצמה' היא חלק חשוב בהעצמת הקשר עם הקהילה באופקים. התאגיד ימשיך לפעול, כל העת, לקידום קשר מעמיק עם הקהילה, ויושקעו המשאבים הנדרשים לטובת מתן מענה מקצועי ויעיל לצרכי הקהילה, כפי שעולים ממפגשים מעין זה. אני רוצה להודות לדנה צפרירי, מלוות 'מרכז עוצמה' באופקים, על היוזמה, שהתקבלה בברכה וחשובה עבור התאגיד ועבור התושבים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה