חדשות

תהלוכה בחטא?

חדשות27 במאי 2019    דקה אחת
0

מודעות תהלוכת ל"ג בעומר בשכונת נווה זאב בבאר שבע נתלו סביב גזעי עצים ועל גדרות ביטחון בשכונה...

תהלוכה בחטא?
לפני העברת השאילתא. מודעה בלתי חוקית לכאורה | צילום: פרטי

מודעות רבות על תהלוכת ל"ג בעומר, מטעם בית חב"ד בשכונת נווה זאב בבאר שבע, נתלו בשבוע שעבר, באזור שדרות יוהנה ז'בוטינסקי ורחובות נוספים בשכונה, זאת גם באופן בלתי חוקי לכאורה, כולל על עצים וגדרות הביטחון.

התהלוכה אמורה הייתה להתקיים בשעת ערב של יום רביעי האחרון, ערב ל"ג בעומר, ולצאת מישיבת "באר שבע" ברחוב נגבה שבשכונת דרום לעבר תלמוד תורה "מעיינות" שברחוב ניב דוד בשכונת נווה זאב.

"שבע" העביר שאילתא בעניין לעירייה אתמול (ראשון), ורק בעקבות זאת הוסרו רוב (פרטים בהמשך…) המודעות הבלתי חוקיות לכאורה. דובר הרשות אמנון יוסף, מסר בתגובה: "מסיור שערך צוות של הפיקוח העירוני ביום שישי, אותרו מספר מודעות שנתלו בניגוד לחוק על גדרות ועצים. נגד האחראים למעשה נרשמו התראות ודרישה להסרתן באופן מיידי. מבדיקה שערך אגף הפיקוח במקומות אלו עולה, המודעות הוסרו".

אלא שכאמור, בניגוד מסוים לתגובת הדובר, המודעות אכן הוסרו, אך רק לאחר העברת השאילתא של "שבע" לעירייה, כאשר לפחות מודעה אחת (ביוהנה ז'בוטינסקי) לא הוסרה לפחות עד שעות הערב המוקדמות של יום ראשון השבוע…

אחרי קבלת התגובה. מודעה בלתי חוקית לכאורה | צילום: פרטי

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה