חדשות

אקדמיה בזבל

חדשות26 במאי 2019    דקה אחת
0

בוגרי קורס פסולת באב"ג ערכו סיור לימודי באתר האשפה "דודאים"

אקדמיה בזבל
אחרי התיאוריה, מגיעה המציאות. הסיור ב"דודאים" | צילום: פארק "דודאים"

סטודנטים, הלומדים באוניברסיטת בן גוריון בקורס ייחודי לטיפול באשפה, הציגו באחרונה, את עבודות סיום הקורס שלהם סביב אתגרי פסולת מורכבים, ובהמשך הגיעו לסיור לימודי מעמיק בפארק המחזור והחינוך הסביבתי, אתר האשפה "דודאים".

ל"שבע" נמסר, שאת העבודות הסיום בחנו מוקדם יותר השנה, אנשי הצוות המוביל של הקורס וצוות הנהלת פארק "דודאים", השותפים בפרויקט. השבוע, הם ערכו סיור מעמיק בפארק, בהובלת בין היתר, אביבית לב שריד (מנהלת מרכז המבקרים ב"דודאים").

זהו קורס אקדמי מתקדם ומקיף ביותר, המתקיים לראשונה באוניברסיטה הדרומית, כחלק מלימודי המחלקה לגיאוגרפיה, ומעבירה אותו המרצה ד"ר שירה דסקל, מומחית בתחום. הקורס הוא שיתוף פעולה של המחלקה עם פארק "דודאים", והוא כולל התייחסות למדיניות, חשבונאות סביבתית, דרכי טיפול בפסולת ועוד. בוגרי המחלקה עתידים להשתלב בתפקידי מפתח ברשויות ציבוריות, בארגונים סביבתיים ובתחום תכנון הערים, והידע שיוקנה להם במהלך הקורס עתיד לשמש אותם בעתיד, ולהעניק להם הבנה מעמיקה ומקיפה בטיפול באשפה.

ניר בר דוד, מנכ"ל "דודאים": "פתיחת הקורס יחד עם אב"ג היא אבן יסוד בתהליך ארוך טווח, אותו אנחנו מובילים להעלאת המודעות בנושא טיפול בפסולת בישראל ובדרום בפרט. כיום, אנו נמצאים בשלבים האחרונים של הקורס, ואני נרגש לראות את התוצרים האיכותיים והמעניינים של הסטודנטים בפרויקטים שונים סביב עניין האשפה העירונית והאתגרים שהיא מביאה איתה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה