חדשות

"ערכים של התמדה, מצוינות ומרדף אחר הטוב"

חדשות23 במאי 2019    2 דקות
0

אב"ג העניקה, במסגרת מושב חבר הנאמנים ה-49 שלה, תארי ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד ואת "אות הנשיא"

"ערכים של התמדה, מצוינות ומרדף אחר הטוב"
"נכונותם לפרוץ מחסומים". מקבלי התארים | צילום: דני מכליס, אב"ג

בטקס מיוחד, שהתקיים השבוע (שלישי), במסגרת המושב ה-49 של חבר הנאמנים שלה, חילקה אוניברסיטת בן גוריון תארי ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד ל-5 אישים משפיעים. התארים הוענקו בידי נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ, והרקטור פרופ' חיים היימס, לנשיאת אגודת שוחרי האוניברסיטה בארה"ב טוני יאנג, המדענית בתחום הביטחון התזונתי ד"ר ג'אן לואו, השופט והמרצה פרופ' אחמד נאטור, רב האמן ומיוצרי המחול המובילים בעולם אוהד נהרין והדיפלומט הבכיר דניאל שפירו. באותו מעמד, ניתן "אות הנשיא" ליו"ר הוועד מהמנהל היוצא של אב"ג, עו"ד אשר חלד.

יו"ר הוועד המנהל היוצא. פרופ' אשר חלד | צילום: דני מכליס, אב"ג

"בעיניי, כל אחד מ-5 מקבלי התארים, העומדים על הבמה בערב זה, מייצגים ערכים של התמדה, מצוינות ומרדף אחר הטוב", בירך פרופ' חיימוביץ. "כל אחד מהם מקדיש את כל מרצו בכל יום, במשך חודשים ושנים, כדי להגיע להישגים נעלים, במטרה להפוך את עולמנו למקום טוב יותר. האמת היא, שהם לא זקוקים לנו שנכיר בהישגיהם; הם עשו את עבודתם שלא על מנת לקבל הוקרה. אנו מודים להם, על שאפשרו לנו לכבד אותם. קבלת תואר כבוד מאוניברסיטת בן גוריון מספקת לנו מראה, שבאמצעותה אנחנו מקווים לראות מעט מעצמנו, ומכבדת את המוסד שלנו ואת הערכים שהוא מייצג. פעילותכם והישגיכם מהווים השראה לכולנו, היום. אנו שמחים וגאים על הצטרפותכם למשפחתנו, ומצפים לקבל את פניכם באירועי אב"ג בעתיד".

נשיאת אגודת שוחרי אב"ג בארה"ב. טוני יאנג | צילום: דני מכליס, אב"ג

שפירו, שנשא דברים בשם מקבלי התארים, כינה את האוניברסיטה "תכשיט של מדינת ישראל", ואמר שהוא נדהם מעמיתיו לקבלת התואר, "בשל נכונותם לפרוץ מחסומים, לסלול שבילים חדשים, ולהזין את הגוף והרוח".

דיפלומט. דניאל שפירו | צילום: דני מכליס, אב"ג

כשגריר, ביקרתי בכל האוניברסיטאות בישראל, לפחות פעם אחת", נזכר שפירו, "אבל נמשכתי במיוחד לאוניברסיטת בן גוריון, ומצאתי את עצמי מבקר בה שוב ושוב. התרשמתי, ועודני מתרשם, מהצמיחה והיצירתיות, שאני מוצא כאן, גם דרך התכונות המיוחדות של הסטודנטים ושל חברי הסגל".

מדענית. ד"ר ג'אן לואו | צילום: דני מכליס, אב"ג

רב אמן. אוהד נהרין | צילום: דני מכליס, אב"ג

שופט ומרצה. פרופ' אחמד נאטור | צילום: דני מכליס, אב"ג

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה