חדשות

ארגון הקבלנים בנגב מברך: "רמאדן כרים"

חדשות22 במאי 2019    דקה אחת
0

בזמן שברחבי הארץ והעולם מציינים את חודש הרמדאן, ציין ארגון הקבלנים בנגב את שבירת הצום בסעודת "איפטאר" חגיגית ורבת משתתפים.

ארגון הקבלנים בנגב מברך: "רמאדן כרים"
חגיגה משותפת. הקבלנים באירוע | צילום: דודו גרינשפן

ארגון קבלני הנגב, בראשות אלי אביסרור, חגג השבוע, את אירוע ה"איפטאר" לשבירת צום הרמדאן, שהתקיים במסעדת "קיסריה" בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שאת האירוע אירחו במשותף הקבלן אחמד אזברגה (חבר הנהלת ארגון הקבלנים ופעיל למען האוכלוסייה הבדואית בדרום), אביסרור ומנכ"ל הארגון צביקה ליבנה. כמו כן, השתתפו בו עשרות קבלנים מהאזור, לרבות מהמגזר הבדואי, ובכירי ענף הבנייה בישראל.

נשיא התאחדות בוני הארץ, ראול סרוגו, שנכח גם הוא באירוע, התייחס להחלטתו האחרונה לבחור באלי אביסרור למ"מ נשיא ההתאחדות, ואמר שזוהי החלטה חשובה ומשמעותית: "מדובר באמירה, שזה הזמן להתמקד בנגב; אנחנו מתכוונים לפעול יחד עם ארגון קבלני הנגב מול הממשלה, להחזרת מענקי המקום, לטובת הבאת אוכלוסייה איכותית והגדלת הביקושים באזור".

אביסרור בירך אף הוא את המשתתפים (שכללו, בין היתר, את מנכ"ל ההתאחדות בוני הארץ אמנון מרחב, גזבר ההתאחדות אילן גורדו, נציג בית החולים "סורוקה" והנוירולוג הבדואי היחיד בדרום ד"ר איברהים אבו סלאמה, הקבלנים עבד אבוקוש, כאמל שארחה, נאיף אלעמור, אלסייד שעבאן שהם גם חברי ועדת ביקורת בארגון קבלני הנגב וקבלנים נוספים: רפי לנקרי וגלעד בובליל), וציין שלפיתוח באזור ולהצלחת הארגון בראשותו שותפים קבלנים רבים מכל המגזרים. בנוסף, הודיע סרוגו לקבלן יוסי דלויה, על היבחרו לנציג ארגון קבלני הנגב בהתאחדות בוני הארץ. לסיום, הפתיעו ליבנה ונציגי הארגון את אלי אביסרור, שחגג יום הולדת.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה