חדשות

לומדים להתנהל נכון כלכלית

חדשות21 במאי 2019    דקה אחת
0

המרכז לצמיחה פיננסית מבית "בנק הפועלים" ועמותת "ללמוד להצליח" השלימו פרויקט להכשרה פיננסית לנערים מבאר שבע

לומדים להתנהל נכון כלכלית
למדו להתנהל נכון מבחינה כספית. חניכים בתוכנית | צילום: יח"צ

27 בני נוער מבאר שבע השלימו, באחרונה, תוכנית הכשרה להתנהלות פיננסית, במסגרת המרכז לצמיחה פיננסית של "בנק הפועלים", זאת במסגרת שיתוף פעולה של המרכז עם עמותת "ללמוד להצליח", המקדמת נערים וסטודנטים מהפריפריה הגיאוגרפית והסוציו-אקונומית להגשמה עצמית.

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת ההכשרה, שמטרתה להקנות מיומנויות חיוניות ובסיסיות להתנהלות פיננסית תקינה, למדו החניכים מגוון תכנים, בהם צרכנות נבונה, מחיר הכסף, כיצד פותחים חשבון בנק, כלים לניהול תקציב אישי, הסתבכויות כלכליות והדרך להימנע מהן, זכויות העבודה של בני נוער, איך לקרוא תלוש משכורת וחשיבות החיסכון.

בימים אלה, התקיים אירוע הסיום של התוכנית (שגיבשו לישי אורן מנהל התוכן של המרכז, וצוות "ללמוד להצליח", בראשות ד"ר מאור פריד, מנכ"ל ומייסד העמותה) בקמפוס הבנק שבשפיים, אליו הגיעו הבוגרים וצוות החונכים המתנדבים, שליווה את הנערים במהלך השנה כולה. המשתתפים עברו פעילות חווייתית, האזינו להרצאה בנושא עולם התעסוקה העתידי, וקיבלו תעודות סיום. בטקס נכחו סמדר סיון (מנהלת הקמפוס), קרין מאיר (מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית), אורן, ד"ר פריד ואודליה אבינועם (המדריכה, שהעבירה לבני הנוער את השיעורים לאורך השנה).

מאיר: "עד היום, התמקדנו בעיקר בהכשרה של מבוגרים, אך אין ספק שהכשרה פיננסית צריכה להתחיל בגיל צעיר, כדי שילדים ונערים יהפכו למבוגרים בעלי מודעות ואחריות פיננסית גבוהה יותר. אנו גאים שהייתה לנו ההזדמנות לעבוד עם בני הנוער של עמותת 'ללמוד להצליח', ובכוונתנו להמשיך בשותפות גם בעתיד".

ד"ר מאור: "כל מה שילד צריך, הוא מבוגר אחד שיאמין בו, כך אומרים. לפני שנה, חיפשנו 'מתחת לאבנים' את המבוגרים האלה. אנשים טובים, אנשי חזון, שמוכנים לצעוד איתנו יחד, יד ביד, למען קידום חניכים ללמוד להצליח. בזכות הפעילות, החניכים שלנו עושים את הצעד הראשון שלהם לחיים מתוכננים ובטוחים יותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה