חדשות

חג השכנים בשכונה ד' בבאר שבע

חדשות21 במאי 2019    דקה אחת
0

ב-2 רחובות בשכונה נערכו מפגשים נוסטלגיים של הורים וילדיהם, לרגל "יום השכן הבינלאומי", שיצוין בסוף השבוע הקרוב

חג השכנים בשכונה ד' בבאר שבע
"טוב שכן קרוב". הפעילות ברחוב יצחק שיפר | צילום: ישראל יוסף

לקראת "יום השכן הבינלאומי", שיתקיים ביום חמישי הקרוב ה-23 בחודש, וכחלק מהחשיבות שמייחסת חברת "עמידר" ליצירת קהילה חזקה, יזמו "עמידר" ועמותת בינ"ה (בשיתוף מרכז פאני קפלן, חברת "כיוונים", המחלקה לעבודה קהילתית בעיריית באר שבע ועמותת "ארץעיר") את "חג השכנים", מסורת ישראלית חדשה, הכוללת פעילויות מגבשות בקרב התושבים בשכונה ד' בבירת הנגב.

ל"שבע" נמסר, שברחוב שמחה אסף נפגשו עשרות שכנים, ובהם מבוגרים וילדים, ברחבת אחד הבניינים, כשכל הורה מביא איתו כיבוד. הילדים והוריהם נהנו מפעילות עם משחקים נוסטלגיים כמו פעם, מוזיקה טובה ושיח על שכנות ושיתוף פעולה למען הסביבה. במוקד אחר, ברחוב יצחק שיפר, יזמו השכנים פעילות גיבוש בבית הכנסת הסמוך. הם התכוננו מראש לעניין, וקישטו את בית הכנסת בבלונים ודגלים, דאגו לכיבוד שכל אחד הביא מהבית, וישבו סביב השולחן, שיחקו ביחד, העלו זיכרונות על אירועים משותפים ורגעים מהעבר ופעילויות וחגים שחגגו יחדיו, ויצרו מפגש כמו בעבר.

הרב דוד עמוס, המתגורר בשכונה, וידוע כאישיות מאוד מוכרת וכאחד מחלוצי שכונה ד', שכל התושבים מכירים, אמר באירוע: "אני שמח להיות חלק מהקהילה הזו, 'חלוצי השכונה'. יש בינינו אחווה ואחדות ועזרה לזולת. עלינו נאמר: 'טוב שכן קרוב מאח רחוק'. אנחנו שמחים ומודים מקרב ליבנו על תמיכת המרכז הקהילתי 'פאני קפלן'".

מונה זכריה, תושבת השכונה, סיפרה על הקשר בין השכנים: "הקהילה שלנו היא ממש משפחה אחת גדולה! המפגש השבועי שלנו עם הוועד מעלה את מצב הרוח, משכיח את צרות היום, ותורם לנשמה"!

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה