חדשות

פרסום ראשון: הורים התלוננו במשטרה על הטרדה מינית כלפי ילדיהם

חדשות20 במאי 2019    2 דקות
0

זאת בעקבות מקרה שאירע בשבת האחרונה, במגרש קט רגל בבית ספר בבאר שבע. אחד האבות: "הילדים נסערים ובטראומה. הוא דרש מהם לרוץ עירומים במגרש"

פרסום ראשון: הורים התלוננו במשטרה על הטרדה מינית כלפי ילדיהם
תלונה הוגשה במשטרה

מספר הורים הגיעו לתחנת המשטרה בבאר שבע, והגישו תלונה משותפת על הטרדה מינית כלפי ילדיהם, זאת בעקבות מקרה שאירע בשבת האחרונה באחד מבתי הספר בבאר שבע.

אחד האבות שהתלוננו במשטרה אמר ל"שבע": "שישה ילדים בני 12, כולל הבן שלי, הלכו לשחק קט רגל בבית הספר שבו הם לומדים בבאר שבע. פתאום אני מקבל טלפון מהילד, שביקש ממני להגיע במהירות למקום. פגשתי אותו כשהוא בוכה, נסער ובטראומה. הוא סיפר לי שהגיע בחור שהחל להטריד אותם מינית, ושכנראה מדובר בפדופיל. הבחור פנה אל הילדים בצורה מאיימת ומפחידה והטיל עליהם אימה במגרש הקט רגל".

לדברי האב: "הוא הציע לבעוט לשער, ובמידה ויכבוש שער, דרש מהם לרוץ עירומים במגרש. במידה ולא, הוא הבטיח להם 500 שקלים, ואף הוציא את הכסף מכיסו. והיו עוד הצעות מגונות. בין לבין, הבחור נישק את ראשו של אחד הילדים, ולילד אחר משך בידו, ואפילו שתה מהבקבוקים שלהם. כשאחד הילדים ניסה לברוח, הוא אמר להם שאף אחד לא יזוז. הוא השאיר אותם כמו בני ערובה".

והאב ממשיך: "הילד סיפר לי שהבחור לא הצליח לבעוט את הכדור ונפל על הרצפה. כשהילדים קלטו זאת הם ברחו לכיוון היציאה של בית הספר".

האבא שכאמור הגיע למקום האירוע ציין: "להפתעתי הכרתי את הבחור. בעברו הוא היה שחקן במחלקות הנוער של קבוצות הכדורגל בבאר שבע, ואף שיחק באחת מקבוצות הבוגרים של באר שבע בליגות הנמוכות. הכרתי אותו אישית, כי בתקופה ההיא עבדתי כמאמן באחת ממחלקות הנוער בכדורגל. קראתי בשמו, וכשהוא ראה אותי, הוא קילל אותי, ניסה לתקוף אותי ואיים לדקור אותי עם מפתח. הוא הגיע עד למכונית שלי, אך למזלי הצלחתי להימלט ביחד עם ששת הילדים, שפיזרתי אותם לבתים. הזמנתי למקום משטרה, אך הבנתי שהבחור ברח".

"הילד שלי לא הצליח להירדם כל הלילה ויש לו סיוטים ופחדים מהאירוע החמור", מסכם האב. "הפעלתי גם את מנהלת בית הספר. כל ההורים החליטו לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה משותפת. אני מקווה שהמשטרה תמצה את הדין עם הבחור. מדובר בהטרדה מינית, על גבול הפדופיליה. אנחנו לא מתכוונים לוותר ונלך עם הסיפור הזה עד הסוף".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה