חדשות

שניות ביזמות

חדשות20 במאי 2019    דקה אחת
0

הישג נאה לתלמידות באולפנת אמי"ת בבאר שבע בתחרות "יזמים צעירים" המחוזית

שניות ביזמות
יזמיות עתידיות. תלמידות האולפנה | צילום: ארז אוחיון

הצלחה בתחרות המחוזית ליזמיות הצעירות מאולפנת אמי"ת אוריה באר שבע: ל"שבע" נמסר, שתלמידות באולפנה זכו, באחרונה, במקום ה-2 בתחרות המחוזית "יזמים צעירים", שנערכה בקמפוס המרכזי של אוניברסיטת בן גוריון, והעפילו לתחרות הארצית.

תלמידות חטיבת הביניים באמי"ת אוריה משתתפות בפרויקט "יזמים צעירים עושים עסקים" (מיסודו של בנק "לאומי"), במסגרתו הן עוברות תהליך ארוך, בו הן נחשפות לעולם היזמות והעסקים.

בליווי המורה חן שלמה, וסטודנטים מאב"ג, הקימו התלמידות חברה בשם "קווינס", ופיתחו מוצר ייחודי לשמירה על איכות הסביבה: שקית רב פעמית, שתחליף את שקיות הניילון החד פעמיות. השקית ניתנות לכיבוס וקלה לניקוי, כאשר חלקה הפנימי העשוי משעוונית ניתן לניגוב קל ומהיר. בחשיפה ממוקדת של המוצר בפני הקהל, זכו תלמידות האולפנה בשבחים רבים, ובתחרות המחוזית הרשימו את השופטים, שזיכו אותן בכרטיס לתחרות הארצית, שתיערך באוקטובר השנה.

ארז אוחיון מנהל חטיבת הביניים באמי"ת אוריה: "כחלק מחשיפת התלמידות לתוכניות שונות בחטיבה, פועלת באולפנה תוכנית 'יזמים צעירים', הפותחת בפניהן צוהר לעולם היזמות והתעשייה, ובה הן רוכשות כישורי יזמות ועבודת צוות לצד ערכים של שמירה על איכות הסביבה וחשיבה סביבתית וחברתית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה