חדשות

תלמיד הפעיל רימון בכיתה

חדשות16 במאי 2019    דקה אחת
0

אין נזק או נפגעים. נפתחה חקירה

תלמיד הפעיל רימון בכיתה
רימון בבית הספר | צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל התקבל דיווח כי באחד מבתי הספר במועצה האזורית ברמת נגב, תלמיד בכיתה ה' הביא איתו לכיתה רימון אימונים ובמהלך משחק גרם להפעלתו.

אין דיווח על נזק או נפגעים, חבלן משטרה בדרכו למקום, כשבמקביל נפתחה חקירה.

ממועצת רמת נגב נמסר: "היום בבוקר רימון אימונים שהובא על ידי תלמיד לבית ספר, התפוצץ ללא נפגעים וללא נזק למבנה. האירוע עדיין בבדיקה של בית הספר, המועצה ומשרד החינוך ומטופל ע"י הצוות הטיפולי. פרטי האירוע הועברו לידיעת כל הגורמים וכל אחד פועל בתחום אחריותו, לתת את המענה באופן המיטבי".

עוד נמסר: "מאחר ומדובר באירוע חריג בכל קנה מידה ראש המועצה, ערן דורון, כינס את הנהלת בית הספר עם קב"ט מוסדות החינוך ומנהלת אגף חינוך וצוותי הטיפול. האירוע מטופל במישור הבטיחותי ובמישור הרגשי. הצוות הטיפולי נכנס לבית הספר ונותן מענה רגשי לתלמידים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה