חדשות

ככה מגיבים על הכנסת אורחים?

חדשות15 במאי 2019    דקה אחת
0

תושבת ירושלים מואשמת בשוד אלים של קשישה באר שבעית, שהזמינה אותה לארוחה בביתה

ככה מגיבים על הכנסת אורחים?
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, לפני זמן קצר, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת ירושלים, עביר מתיוס (48), שביצעה שוד אלים, לאור יום, של אישה מבוגרת בת כ-87 בביתה בבירת הנגב, לאחר שהקשישה הזמינה אותה לשולחנה, ונתנה לה אוכל.

לפי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, ב-7 בחודש, נכנסה הנאשמת לביתה של המתלוננת, שהיה פתוח באותה עת, וביקשה אוכל. הקשישה הזמינה את האישה מירושלים לשבת בשולחן האוכל, ניגשה אל המטבח, והגישה לה אוכל חם.

בעת שישבו ה-2 בפינת האוכל, הבחינה הנאשמת, שבמדף ההליכון של המתלוננת מונח ארנקה, ומעליו עיתון. כעולה מכתב האישום, קמה הירושלמית לפתע ממקומה, נטלה את הארנק, ודחפה את הקשישה, שישבה מולה. כתוצאה מהדחיפה, נפלה המתלוננת ארצה, והנאשמת ברחה מהבית עם הארנק, שהכיל 1000 שקלים. בנה של הקשישה, שישן באותו זמן בבית, התעורר למשמע צעקותיה לעזרה של אימו, והחל לרדוף אחר תושבת ירושלים, עד שתפס אותה באמצע הרחוב. בשל העובדה שרצה לשוב ולעזור לאימו, ביקש הבן ממכר שראה במקום, שישמור על הנאשמת, אך היא הצליחה לברוח יחד עם הארנק והכסף.

כתב האישום מייחס לה ביצוע עבירת שוד. הפרקליטות מבקשת לעצור את האישה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר צוין, ש"המשיבה שדדה קשישה, בהיותה טרף קל עבורה, כשהיא תוקפת וגונבת את ארנקה של המשיבה בתוך ביתה. מעשיה של המשיבה מבוצעים דווקא, ולמרות כל כוונותיה הטובות של הקשישה, שרצתה לתת אוכל למשיבה, ולמעשה המשיבה משיבה לה בביצוע שוד אלים".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה