חדשות

16 מלאו לנער, שנתפס במרדף משטרתי

חדשות14 במאי 2019    דקה אחת
0

פעילות של אגף התנועה במחוז דרום במשטרה הביאה לתפיסת עשרות נהגים עבריינים, כולל בן 16, שניסה לברוח מהשוטרים

16 מלאו לנער, שנתפס במרדף משטרתי
להגביר את הביטחון. פעילות אגף התנועה | צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות של אגף התנועה במשטרה באזור הדרום, אתמול (שני), ניסה נער בן 16 להימלט מהשוטרים עם רכב פרטי, ונתפס. ל"שבע" נמסר, שנהג הרכב שהתבקש לעצור, לא נשמע להוראות השוטרים, והחל כאמור, להימלט תוך נסיעה פרועה על כביש 31, מחורה לכיוון מולדה.

בשלב מסוים במרדף, הבחין אחד השוטרים, שנער צעיר נוהג ברכב, ועל פניו גילו אינו מתאים לנהיגה על רכב. המסוק המשטרתי, שעקב אחר הרכב, זיהה שהנהג נכנס לשטח צדדי, והנער יורד מהרכב, ונכנס לאחד הבתים, ואז יוצא ממנו, לאחר שככל הנראה החליף חולצה ונותר ללא נעליים.

אחרי סריקות, אותרו נעליו של הנער, והוא אף הוביל את השוטרים למקום, בו הונחו מפתחות הרכב. בשיח עם השוטרים, טען הנער, שהוא אכן נהג ברכב. בבדיקה מעמיקה נמצא, שהוא בן 16 בלבד ומתגורר באחד הכפרים באזור. הרכב בו נסע הושבת במקום למשך 30 יום, וכן נרשמה לנער הזמנה לדין.

באותו יום, ביצעו שוטרי אגף התנועה, בשילוב יחידות ממחוז דרום ומג"ב, ובשיתוף פעולה עם היחידה האווירית במשטרה, פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש. עשרות ניידות, שוטרים ומתנדבים נפרסו לאורך הצירים 31 ו-25 בנגב, במטרה להגביר את הביטחון של הנהגים הנורמטיביים, ולצמצם את מספר תאונות הדרכים.

בפעילות שולב המסוק המשטרתי, שנתן זווית אכיפה ממעוף הציפור, והיווה יתרון יחסי באכיפה נגד עבירות הבריונות והמסכנות החיים. במסגרתה נרשמו כ-50 דוחות תנועה, בגין עבירות שונות. כמו כן, נתפסו 21 נהגים, שסיכנו את עצמם ואת יושבי הרכב, ולא חגרו חגורות בטיחות, 6 נהגים נתפסו כשהם נוסעים במהירות מופרזת, 6 נהגים נתפסו עושים שימוש בטלפון הנייד ולחובתם נרשמו 8 נקודות וקנס של 1,000 שקלים, ובנוסף נרשמו דוחות בשל נהיגה על שטח הפרדה, נסיעה בניגוד לתנועה ועוד.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה