חדשות

ראש עיריית שדרות מונה לראש אשכול נגב מערבי

חדשות14 במאי 2019    דקה אחת
0

אלון דוידי יורש את ראש מועצת בני שמעון לשעבר, סיגל מורן

ראש עיריית שדרות מונה לראש אשכול נגב מערבי
אשכול מתחדש. כנס ההנהגה | צילום: נועה אלהרר

אשכול נגב מערבי קיים, באחרונה, כנס הנהגה, שבמהלכו אושר מינויו של ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ליו"ר האשכול, זאת כיורשה של ראש מועצת בני שמעון הקודמת סיגל מורן, שבחרה לא להתמודד שוב על תפקידה, והחליף אותה בתום מערכת הבחירות ניר זמיר.

ל"שבע" נמסר, שבאירוע שהוביל מנכ"ל הארגון אורי פינטו, השתתפו כלל ראשי הרשויות השותפות באשכול המועצות האזוריות בני שמעון, מרחבים, שדות נגב ושער הנגב, המועצה המקומית לקייה והערים שדרות, נתיבות, רהט ואופקים.

בין התחומים, בהם עוסק האשכול, מערך וטרינריה אזורי, חינוך ושירותים חברתיים, מערך איסוף פסולת ומיחזור, פרויקטים של אנרגיה סולארית, פיתוח כלכלי של האזור, הקמת מרכזי הכוונה לגיל השלישי ופרויקטים בתחום החדשנות והדיגיטציה. באמצעות יתרון הגודל, מתאפשרים חיסכון ויעילות כלכלית, טיוב שירותים, פיתוח אזורי וקידום הלכידות החברתית והחיים המשותפים במרחב.

פינטו אמר: "סמינר ההנהגה שקיימנו מהווה ציון דרך משמעותי בביסוס השותפות האזורית של הרשויות. אני בטוח שאלון, לצד עמיתיו, ינהיג את האשכול ביצירתיות ובמקצועיות; זו זכות עבורי לעבוד צמוד לצידו".

ודוידי סיכם: "זו גאווה גדולה לעמוד בראש ארגון, שכל מטרתו לשפר את השירות, שמקבלים תושבי הנגב המערבי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה