חדשות

היורשים של דנילוביץ'?

חדשות12 במאי 2019    דקה אחת
0

יום חילופי שלטון התקיים בעיריית באר שבע

היורשים של דנילוביץ'?
"כגודל החלומות שלכם, כך תיראה המדינה שלנו בעתיד". יום חילופי שלטון בעירייה | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

יום חילופי שלטון נערך, לא מכבר, בעיריית באר שבע. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת המיזם (יוזמה משותפת של מחלקת נוער בחברת "כיוונים", העירייה ומועצת הנוער העירונית) המתקיים כמסורת בעיר, מחליפים חברי מועצת הנוער העירונית את בעלי התפקידים הבכירים בעירייה, ולומדים מקרוב את תפקידם.

לאירוע, טוענים ברשות, יש משמעות רבה, ויעדו המרכזי הוא העצמת המנהיגות המובילה בקרב בני הנוער, כאשר במהלל היום, נחשפים התלמידים למנהיגות העירונית, תהליך קבלת ההחלטות בדרגים הגבוהים וכמובן למידה מקרוב אחר העשייה הענפה בעירייה לרווחת התושבים.

יום חילופי השלטון נפתח במסגרת ישיבתה של מועצת התלמידים במוסדות החינוך ברחבי בירת הנגב, בהשתתפות נציגי הנערים המחליפים, ואליה הגיעו בכירי הרשות המוחלפים. לתפקיד ראש העירייה מונה יו"ר מועצת התלמידים בר מלכה, מתיכון "רגר", וליוותה אותו סגניתו, יובל גודקר, ממקיף "רבין" .

ראש הרשות רוביק דנילוביץ', אמר לחברי המועצה: "בזכות אנשים, שקיבלו החלטות בצמתים מרכזיים בחיינו, את הלא מובן מאליו ואת הבלתי צפוי הם הפכו למציאות, וכדי שהמדינה שלנו תגיע בביטחה לשנת ה-100 שלה, שזה בסך הכל בעוד 30 שנה, שזה מחר בבוקר, אנחנו נצטרך לתכנן ביחד, ואתם תצטרכו לבצע, לממש וליישם; כן, כן אתם תצטרכו. איך תיראה מדינת ישראל בעתיד? כגודל החלום שלכם! היתרון הכי גדול שלנו כאומה, כמדינה, היתרון היחסי שלנו, זה היתרון הייחודי שלנו; המוח שלנו, הראש שלנו, חשיבה אחרת, הסקרנות שלנו, זה שאנו מקדימים את זמננו, זה שתמיד אנחנו יוצרים את העתיד, כל הזמן, עתיד שנראה לא צפוי עכשיו, אבל אחר כך לכולם הוא נראה טריוויאלי, לכולם הוא נראה נכון, וכולם הולכים בעקבות המדינה שלנו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה