חדשות

שרף ונלכד

חדשות12 במאי 2019    דקה אחת
0

משטרת מרחב הנגב הצליחה לשים את ידיה על חשוד בהצתת בית בפזורת אל עזאזמה

שרף ונלכד
צילום: פרטי

תושב פזורת אל עזאזמה (18) חשוד בהצתת בית בפזורה. לפני כ-3 שבועות התקבל, בשעות הערב, דיווח במשטרת מרחב הנגב על אירוע ירי ושריפה של בית באל עזאזמה כביש 40,  כאשר הבית נשרף כליל.

ל"שבע" נמסר, ששוטרים הגיעו למקום, נפתחה חקירה בחשד להצתה, ונעצרו מספר חשודים. בינתיים, בעקבות האירוע, נזקקו כמה נשים ופעוט בן שנה לקבלת טיפול רפואי, עקב שאיפת עשן. עם התפתחות החקירה, נקשר לפי החשד, תושב הפזורה למעשה ההצתה, שבוצע באמצעות חומר דליק, אותו שפך בתוך הבית, לפי החשד כחלק מסכסוך משפחתי. בתום מלאכת החקירה, הוגשה ביום רביעי שעבר, הצהרת התביעה להגיש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו, ומעצרו הוארך עד היום (ראשון).

במשטרה מדגישים: "אנו רואים בחומרה רבה כל גילוי אלימות, כחלק מפיתרון סכסוכים, ופועלים להרחקתם של החשודים המעורבים מהמרחב הציבורי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה