חדשות

כל הארץ דוורים דוורים

חדשות8 במאי 2019    2 דקות
0

תכירו את שרה אלמליח, מחלקת דואר ברחוב העצמאות בדימונה

כל הארץ דוורים דוורים
שרה אלמליח. "מאוד מרגש" | צילום: דוברות "דואר ישראל"

ל"דואר ישראל" יש יותר מ-1,000 דוורים, שמחלקים דברי דואר וחבילות בכל הארץ, מדן ועד אילת, בגשם, בשרב ובכל תנאי מזג אויר. ל"שבע" נמסר, שערב יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל, ישנם עשרות דוורים ברחבי המדינה, המחלקים דואר ברחובות בעלי משמעות היסטורית וקשורים ליום העצמאות, בין היתר, באופקים, באר שבע ודימונה.

תכירו את שרה אלמליח, תושבת דימונה אם ל-4 ילדים, העובדת ב"דואר ישראל" כדוורית מזה 21 שנה, ומחלקת מדי יום, מאות דברי דואר וחבילות באזורה, לרבות ברחוב העצמאות בעיר הדרומית.

אלמליח מציינת, שהיא מאוד אוהבת את עבודתה: "מדובר בעבודה, שמשלבת עבודת צוות ועבודה בשטח. אני אוהבת לפגוש את האנשים, ורבים מהם אני מכירה אישית, והם משתפים אותי בקורותיהם. אני אוהבת ללכת ברגל ואת האוויר הנפלא, וזה בכלל כיף של עבודה".

והיא מספרת: "אני נתקלת בהרבה מאוד מצבים, ובאחד הימים כאשר חילקתי דואר, נכנסתי למסור מכתב רשום, וראיתי שהאישה נמצאת במצוקה כלכלית קשה מאוד. מיד, יצרתי קשר עם הרווחה, כדי שיבואו לסייע לה. מקרה נוסף שנתקלתי בו: בעודי מחלקת דואר, הבחנתי שיוצאת אש ממרפסת. מיד, גייסתי את השכנים, ועלינו, והבחנו ש-3 ילדים משחקים באש, וביחד עם השכנים כיבינו את השריפה, שהייתה קטנה לשמחתי. גם במקרה זה, הבנתי שקיימת מצוקה קשה, ומצאתי לנכון לדווח לרווחה".

ואלמליח מסכמת: "תפקיד הדוור השתנה, בשנים האחרונות, ומאז שהציבור החל להזמין חבילות. הלקוחות הפרטיים שולחים פחות מכתבים מבעבר, ועיקר המכתבים מגיעים כיום מחברות עסקיות, השולחות חשבונות בנקים, דוחות, תשלומים ועוד. מצד שני, הציבור החל להזמין הרבה חבילות מחו"ל, כאשר רק השנה חילקנו בדואר 65 מיליון חבילות. חלק משמעותי מתוכן חילקנו אנחנו, הדוורים, כאשר חבילות קטנות שנכנסות לתיבות הדואר מחולקות ישירות בבתי התושבים או במרכזי החלוקה. בשנים אלה, מתבצעים מהלכים לייעול ושיפור השירות; בין היתר, צוידנו במדפסות אישיות, שמאפשרות לנו סריקת הודעות על דבר דואר רשום, וחתימה על אישור מסירה בסמארט-פון, והתגובות של הציבור חיוביות מאוד. מאוד מרגש לחלק דואר ברחוב העצמאות, ואני מאחלת לכל תושבי דימונה, חג עצמאות שמח".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה