חדשות

רעש מחגיגות ערב יום העצמאות? תתמודדו!

חדשות7 במאי 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע בעצות איך הכלב או החתול שלכם יוכלו להעביר את הערב ההמוני "בצורה מהנה ובטוחה"

רעש מחגיגות ערב יום העצמאות? תתמודדו!
זיקוקים ביום העצמאות | צילום ארכיון: באדיבות עיריית באר שבע

לקראת האירועים ההמוניים של ערב יום העצמאות בבאר שבע והרעש הבלתי נסבל הנלווה להם, מפרסמת העירייה 6 המלצות התמודדות של חיות המחמד של תושבים עם העלייה המשמעותית בחשיפה לרעש, הכרוכות ב"מסורות החג, לצד ההנאה והחגיגות".

ובכן, כדי "שכולנו נוכל להעביר את יום העצמאות בצורה מהנה ובטוחה, מציינים ברשות, ש"הזיקוקים מתוכננים להתחיל ב:22:00, ויימשכו כרבע שעה. כשעה לפני התחלתם, הפעילו את הטלוויזיה או הרדיו, והשאירו אותם פועלים", במטרה "לעמעם ככל הניתן את רעש הזיקוקים. אל תיקחו את כלבכם איתכם לבמות ולאירועי הרחוב; השאירו אדם מוכר איתם בבית, הגיפו תריסים, וסגרו את הדלתות ואת החלונות. עדכנו את כל בני הבית בחשיבות השמירה על חלונות ודלתות הבית סגורים, בערב זה. מומלץ להכין עבור הכלב או החתול מקום מסתור, לדוגמה באמצעות פרישת שמיכה מעל שולחן הסלון, המגיעה עד לרצפה".

זאת ועוד, "אם הכלב נכנס למצב חרדה, אין צורך לאחוז בו בחוזקה או להרגיעו בכוח (אלא אם כן הכלב מחוץ לבית); כדאי להרגיעו בדרכים אחרות, לדוגמה הצעת חטיפים. במקרה של בעלי חיים, הנוהגים לצאת מהבית או לחיות בחצר, מומלץ להכניס אותם הביתה לפני ובזמן הזיקוקים, ולהמתין עם שחרורם עוד כחצי שעה לאחר סיום מופע הזיקוקים, ולאפשר להם להירגע במחיצתכם. ודאו, שהפרטים בשבב שנושא הכלב מעודכנים. ניתן לבדוק זאת בחינם אצל כל וטרינר, שברשותו סורק שבבים; שבב עדכני מעלה באופן משמעותי את הסיכויים לאיתור כלב שברח".​

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה