חדשות

נגיד בנק ישראל באב"ג

חדשות7 במאי 2019    דקה אחת
0

פרופ' אמיר ירון סייר באוניברסיטה, ושמע מהנשיא, פרופ' דניאל חיימוביץ: "תוך עשור אוניברסיטת בן גוריון תהיה האוניברסיטה המובילה בישראל"

נגיד בנק ישראל באב"ג
שומעים על תוכניות הפיתוח של אב"ג. מימין לשמאל, ד"ר בר, פרופ' חיימוביץ, פרופ' ירון וכאלו | צילומים: דני מכליס, אוניברסיטת בן גוריון; דוברות בנק ישראל

נגיד בנק ישראל, פרופ' ירון, סייר השבוע (ראשון) באוניברסיטת בן גוריון, במסגרת ביקור שתוכנן מראש. ל"שבע" נמסר, שהנגיד נפגש עם נשיא אב"ג, פרופ' דניאל חיימוביץ, ושמע ממנו על תוכניות הפיתוח של האוניברסיטה בתחומי המחקר השונים. פרופ' חיימוביץ אמר לאורחו: "תוך עשור אוניברסיטת בן גוריון תהיה האוניברסיטה המובילה בישראל".

במהלך הביקור, הופעלו מספר אזעקות מתריעות בשל ירי טילים על באר שבע, וחברי הנהלות הבנק והאוניברסיטה נאלצו לעבור למרחב מוגן, שם המשיכו בשיחה קולחת על האקדמיה בכלל ואב"ג בפרט.

פרופ' ירון נועד עם ראשי המחלקות לכלכלה, מינהל עסקים וניהול, וסייר במעבדות חברת "דויטשה טלקום" שבפארק הטכנולוגיות המתקדמות הסמוך לאב"ג. בהמשך היום, הגיע הנגיד למערך הסייבר הלאומי ולמוקד הטלפוני של המערכת לשיתוף נתוני אשראי של בנק ישראל, הממוקמים בבירת הנגב.

בחדר מדרגות, בזמן אזעקה. מימין לשמאל, פרופ' חיימוביץ, זיו, פרופ' ירון וכאלו. למטה: ד"ר בר

ביקורו המתוכנן של הנגיד בעיריית באר שבע לא התקיים, בסופו של דבר, לאור המצב הביטחוני ששרר באותה עת. בנוסף, תוכננה הרצאה של הנגיד בפני סטודנטים לכלכלה ולניהול באוניברסיטה, כמו גם פעילות להצגת אפשרויות התעסוקה בבנק ישראל לסטודנטים מאב"ג. פעילויות אלו, שלא יכלו להתקיים לנוכח ביטול הלימודים בקמפוס באותו יום, יידחו למועד אחר.

אל נגיד הבנק הצטרפו ד"ר חדווה בר (המפקחת על הבנקים), חזי כאלו (מנכ"ל הבנק), פנינה קרן (מנהלת החטיבה למשאבי אנוש ומינהל), אבנר זיו (מנהל החטיבה לטכנולוגיית המידע), אדי אזולאי (ראש המטה לנגיד), דני חחיישווילי (מנהל האגף לטכנולוגיה וחדשנות בפיקוח על הבנקים), ארז גדי (עוזר המפקחת על הבנקים) ויואב סופר (דובר בנק ישראל).

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה