חדשות

כבוד אחרון לניצול השואה

חדשות7 במאי 2019    דקה אחת
1

מיד כששמע על לווייתו הצפויה של הניצול בנוכחות 2 ילדיו בלבד, ערב יום השואה, ארגון ראש ישיבת "בני עקיבא" בבאר שבע מסע לוויה מכובד ורב משתתפים למנוח

כבוד אחרון לניצול השואה
הרב רחמים פיניש. "חינוך באמצעות מעשה" | צילום: דוברות יב"ע (ישיבות "בני עקיבא")

רגע לפני הצפירה שלפני טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה, קיבל ראש ישיבת "בני עקיבא אהל שלמה" בבאר שבע, הרב רחמים פיניש, טלפון. ל"שבע" נמסר, שבצד השני של הקו הייתה מכרה, שסיפרה לו על יהודי ניצול שואה, צבי בן יצחק ז"ל, שנפטר באותו לילה, ועתיד היה להיטמן בבית העלמין בשעות הצהריים. להלוויה, אמרה המכרה, צפויים להגיע רק 2 ילדיו.

בעקבות זאת, לקח הרב פיניש על עצמו להגיע עם קבוצת תלמידים מהישיבה בראשותו לבית העלמין, ולצד לימוד משניות לזכרו בישיבה להעמיק בסיפור חייו של המנוח, כדי שזה לא יישכח, ויהיה נצור בליבות התלמידים.

לדברי ראש הישיבה, "חינוך באמצעות מעשה הוא השיעור הכי טוב; הגענו כמה אנשי צוות וכ-20 תלמידים לבית העלמין, וסייענו בנשיאת הגופה. חשוב מכך, היינו שם, נתנו תחושה לילדיו שהם לא לבד, ועשינו כבוד אחרון ליהודי ניצול שואה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • י.מ.
    כל הכבוד... תבורכו...

    כל הכבוד…. תבורכו..