חדשות

"החיים שלהם בזבל"

חדשות6 במאי 2019    דקה אחת
0

ראש מועצת מיתר שמעון מזוז, לא רואה עתיד בהפסקת האש עם "החמאס"

"החיים שלהם בזבל"
שמעון מזוז. "מה יש להם להפסיד"? | צילום: תומר וקנין

הפסקת האש האחרונה עם "החמאס" בעזה איננה עושה רושם מיוחד על ראש מועצת מיתר, שמעון מזוז, שאינו חוזה עתיד ארוך מדיי לאותה הפסקה זמנית בחילופי הירי בין מדינת ישראל למדינת "החמאס".

מזוז אומר ל"שבע": "אני מניח שזה משהו זמני לגמרי; כל עוד לא יהיה הסכם קבוע, שאנחנו יודעים שלפחות לכמה שנים להיות רגועים עם העניין הזה, כן לימודים לא לימודים, 'הטפטוף' הזה יימשך. אני לא איש ביטחון, ואני כמובן לא מבין בביטחון, ומי אני לעומת שר הביטחון, אבל אני לא רואה פיתרון. לפני כמה שבועות, דיברתי עם אלוף, שהוא אחראי על עזה; אותו אלוף אמר לי: 'כל עוד להם אין מה להפסיד, תמיד זה מה שיקרה'. הכל זמני".

והוא מסכם: "עד שלא יתחילו לסכן (נכסים שלהם), ויהיה להם מה להפסיד, המצב הנוכחי יימשך; אם יהיה להם נמל, ותוכל להפציץ להם את הנמל, הם יחשבו 17 פעם לפני שיעשו משהו. ואם יהיה להם מתקן לייצור חשמל, ואתה תאיים להשבית להם אותו, אז הם יחשבו. אולם, היום, מה יש להם להפסיד? החיים שלהם בזבל, גם ככה"…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה