חדשות

בשורת ה"כספומטח"

חדשות30 באפריל 2019    2 דקות
0

לראשונה, מאפשר "דואר ישראל" גם בבאר שבע למשוך מט"ח בסניפי דואר

בשורת ה"כספומטח"
צילום אילוסטרציה: מרק ישראל סלם, ג'רוזלם פוסט

בפתח עונת הנסיעות, מציע בנק הדואר, לראשונה, אפשרות לרכישת מט"ח גם בכספומטים ברחבי הארץ, זאת בנוסף לשירותי קניית ומכירת מטבע חוץ במזומן, בסניפי "דואר ישראל".

ל"שבע" נמסר, שתושבי באר שבע יכולים, מעתה, לרכוש מט"ח בדולר ואירו בכספומט של בנק הדואר שבבית הדואר בשדרות רגר יצחק, וליהנות מ-4.5 אגורות הנחה למטבע מתעריף המט"ח בסניף הדואר. רכישת המט"ח הינה ללא עמלות, עם שערי המרה אטרקטיביים, שירות אמין ומקצועי, כאשר כל השטרות הנמכרים עוברים בדיקה כפולה, כדי לוודא את תקינותם לפני מכירתם ללקוח.

לדברי אבי בלו, מנהל בנק הדואר, "הוספת רכישת המט"ח לכספומטים בסניפי הדואר תאפשר ללקוחות נוספים ליהנות משירותי בנק הדואר, בתעריף מוזל, ללא צורך בהמתנה וללא עמלות. ניתן לרכוש בכספומט עד 500 דולר או אירו בכל משיכה, זאת בהתאם למסגרת המשיכה, שיש ללקוחות בחשבון הבנק שלהם. אנו מציעים גם כרטיסים נטענים ליוצאים לחו"ל, לרכישה במאות יחידות הדואר או באתר 'דואר ישראל'. ניתן לקנות כרטיס דולרי מבית 'ויזה' וכרטיס נטען ב-3 מטבעות: שקל, אירו וליש"ט מבית 'מסטר-קארד'. הכרטיסים הנטענים, ניתנים להטענה בסניפי הדואר במזומן, באמצעות כרטיס אשראי או בהעברה בנקאית, עד לסכום של 20 אלף שקלים, והם בטוחים לשימוש בחו"ל במאות אלפי בתי עסק, ללא צורך בקישור לחשבון בנק וללא חשש מהונאות או גניבות".

בלו מוסיף: "לכרטיסים הנטענים יש יתרונות רבים: אין צורך בפתיחת חשבון בנק, ואפשר להטעינם בקלות ובפשטות. במקרה של אובדן או גניבה, ניתן לחסום את הכרטיס, והכסף מאובטח ויוחזר לבעל הכרטיס. הכרטיסים בתוקף ל-5 שנים בעלות חד פעמית של 45 שקלים, ואפשר להשתמש בהם גם לנסיעות נוספות וכן לקניות ללא עמלות בחנויות מקומיות בארץ, באתרים ישראלים או באתרי סחר בינלאומיים".

בנוסף, ניתן להזמין בדואר ישראל עשרות סוגי מט"ח שונים שאינם דולר, אירו או ליש"ט, לשלם מראש (ממגוון של 27 מטבעות שונים) במאות יחידות הדואר או באתר החברה, ולאסוף אותו רגע לפני הטיסה בדלפקי בנק 'הפועלים' באולמות ה'דיוטי פרי' בנתב"ג בטרמינלים 3 ו-1, 24/7, יעיל קל ונוח.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה