חדשות

סופסוף: תחנת כיבוי בחורה

חדשות29 באפריל 2019    דקה אחת
0

התחנה נחנכה במעמד נציב כבאות והצלה, רב טפסר דדי שמחי

סופסוף: תחנת כיבוי בחורה
רק עכשיו תחנת כיבוי? חנוכת התחנה | צילום: אלי כהן, דובר כבאות והצלה מחוז דרום

טקס פתיחת תחנה לכבאות והצלה וקביעת מזוזה נערך אתמול (ראשון), בחורה במעמד נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי, סגן הנציב טפסר שמעון בן נר, ראש מועצת חורה חאבס אלעטאונה, ראשי מועצות, מפקד מחוז דרום בנציבות הכבאות וההצלה טפסר שמוליק פרידמן, שייח'ים, ראש מינהלת הבדואים יאיר מעיין ומכובדים נוספים.

ל"שבע" נמסר, שרב טפסר שמחי בירך ואמר: "מדובר בתחנה הראשונה בגודלה בכל הארץ, המהווה צעד חשוב בעשייה המשותפת שלנו יחד עם ראשי המועצות ביישובי הבדואים, שפתחו בפנינו את שעריהם, כדי ליישם ולחזק את מערך הכבאות וההצלה. מטרתנו העיקרית היא לקצר את זמן התגובה, ולתת מענה יעיל ושירות טוב לאזרח. 2018 הוכיחה שהצעדים שנקטנו במגזר הפחיתו את מספר הנפגעים בכ-90 אחוזים לעומת השנים שקדמו, בהן נפגעי החברה הערבית היו מהגבוהים בארץ".

צילום: אלי כהן, דובר כבאות והצלה מחוז דרום

גם אלעטאונה בירך על הפתיחה, שיבח את עבודת הכבאות וההצלה, והדגיש את הצורך בהמשך העשייה המשותפת בעתיד: "אני קורא לכלל תושבי חורה, ראשי הרשויות והשייח'ים, להירתם ולסייע יחדיו למערך הכבאות וההצלה, כדי לשמור על חיי האזרחים ורכושם"

וטפסר פרידמן סיכם: "שיתוף הפעולה עם ראשי המגזר והסיוע הרב של נציב כבאות והצלה וסגנו הביאו תוצר מבורך של תחנה חדשה ויחידת מתנדבים, שייתנו מענה ויסייעו לתושבי חורה ולסביבה ובכך יקצרו את זמן התגובה. יחידת המתנדבים כבר הוכיחה את עצמה באירועי אמת, ומספר ההרוגים במגזר פחת משמעותית בעזרת הסברה ובטיחות באש. אני קורא לתושבי חורה והאזור כולו להתגייס למערך, ולהיות בו עובדים מן המניין, ומודה מכאן לכל העוסקים במלאכה, לשם הקמת התחנה והכשרת המתנדבים".

צילום: אלי כהן, דובר כבאות והצלה מחוז דרום

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה