חדשות

הרשות למען הקריה

חדשות28 באפריל 2019    דקה אחת
0

ראשי הרשות לפיתוח הנגב סיירו בשטח ההקמה של קריית התקשוב הצה"לית בבאר שבע

הרשות למען הקריה
המשך לכנס שילוב ספקים מקומיים. המפגש בשטח ההקמה של קריית התקשוב | צילום: יח"צ

יו"ר הרשות לפיתוח הנגב וראש עיריית דימונה בני ביטון, מנכ"ל הרשות משה מור יוסף ומנהלת הפרויקטים ברשות לפיתוח הנגב פלורין גדלבסקי, ביקרו באחרונה, בשטח ההקמה של קריית התקשוב הדיגיטלית בבאר שבע.

ל"שבע" נמסר, שה-3 התעדכנו מפי יונת מרטון (ראש היחידה לתכנון ותיאום מערכות אזרחיות במשרד הביטחון) על התקדמות הפרויקט. מרטון הציגה בפני ראשי הרשות את הפרויקטים האזרחיים, אותם מקדם מינהל המעבר דרומה בימים אלה, בין היתר בתחומי החינוך, הבריאות, התחבורה והפיתוח הכלכלי, לחיזוק התשתית האזרחית בדרום.

מפגש זה הינו המשכו של כנס לשילוב ספקים מקומיים במגה פרויקט הלאומי, שקיימו 2 הגופים, לפני מספר חודשים. בפגישה נבחנו מספר כיוונים להמשך והעמקת שיתוף הפעולה בין משרד הביטחון לרשות לפיתוח הנגב, לרבות הארכת החלטות ממשלה לחיזוק התשתיות האזרחיות בנגב, לקראת מעבר אגפי התקשוב והמודיעין דרומה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה