חדשות

מצטיין מח"ט מבאר שבע

חדשות18 באפריל 2019    דקה אחת
0

סגן מפקד מכלול גדוד 9 בחטיבה 401, רס"ר (במיל) אלחי אביטן, נמנה על מצטייני מפקד החטיבה, אלוף משנה דודו סונגו, לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינה

מצטיין מח"ט מבאר שבע
"לתרום למדינה". רס"ר אלחי אביטן | צילום: דו"צ

יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל הולך ומתקרב, ובצה"ל מחלקים עיטורי הצטיינות: ל"שבע" נמסר, שסגן מפקד מכלול גדוד 9 בחטיבה 401, רס"ר (במיל') אלחי אביטן, נמנה על מצטייני מפקד החטיבה, אלוף משנה דודו סונגו.

אביטן (27) היה קצין מבצעי בגדוד 9 בזמן מבצע "צוק איתן". כיום, הוא סטודנט לשיווק טכנולוגי, שמדי 3 חודשים, מפסיק את לימודיו, עוזב את חייו, ומגיע לשירות מילואים: אני נהנה ומרגיש שאני תורם למדינה. אני אוהב להגיע למילואים, להתנתק לרגע משגרת המציאות, ולבוא לשרת את המדינה שלי; חופש מהעבודה ומהלימודים ופגישה עם חברים ותיקים".

כשאביטן עולה על המדים, תפקידו הוא כאמור, סגן מפקד מכלול של גדוד 9 בחטיבת השריון 401. שם, הוא עוזר בקבלת מידע מכלל הגורמים בשטח, מתכלל אותו, מסיק מסקנות, ומעביר המלצות למפקד הגדוד.

בזכות תרומתו הרבה לגדוד, השפעתו על העשייה, הרצון הטוב, הנחישות וההתמדה, קיבל אביטן את תואר מצטיין מפקד חטיבה 401. המסר שלו עבור שאר משרתי המילואים הוא: "לראות את הדברים באור חיובי, ולתרום למדינה, זה מעל הכל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה