חדשות

"עולת העשור" מאולפנת אמי"ת אוריה באר שבע

חדשות16 באפריל 2019    דקה אחת
0

רטה אלמיטו זכתה באות ההוקרה הארצי מטעם החינוך הממלכתי דתי

"עולת העשור" מאולפנת אמי"ת אוריה באר שבע
משקיעה ומתקדמת. רטה אלמיטו עם אביה והרב אוחיון | צילום: אמי"ת

כבוד לאולפנת אמי"ת אוריה (ע"ש דייקמן) בבאר שבע: תלמידת האולפנה רטה אלמיטו, זכתה באחרונה, באות הוקרה ארצי לעולים מצטיינים מטעם החמ"ד (החינוך הממלכתי דתי). ל"שבע" נמסר, שאת האות קיבלה אלמיטו בטקס החגיגי "עולי עשור", שנערך בשבוע החמ"ד, בו צוינו לשבח תלמידים עולים חדשים ובתי החינוך, שסייעו בקליטתם.

התלמידים העולים המצטיינים קיבלו את אותות "עולי העשור" מהמחמ"ד (מפקח החינוך הממלכתי דתי במחוז דרום של משרד החינוך – י.ס.ד) הרב דוד חטואל, הרב רוני קליינוולד (מפקח עולים ארצי) ושלמה אילן מפקח עלייה מחוז דרום. במהלך הטקס, חולקו גם תעודות הוקרה למורים קולטי עלייה, ביניהם רות מניוב, מורה קולטת עולים מאולפנת אמי"ת.

אלמיטו, תלמידת כיתה ט' באמי"ת אוריה עלתה ארצה מאתיופיה, לפני כשנה. את האות קיבלה על השתלבותה יוצאת הדופן בבית החינוך ובחברה הישראלית. בעזרת נחישות והתמדה מיוחדות, הצליחה אלמיטו להדביק במהירות את פער הלימודים ולרכוש את השפה. התלמידה מוכרת בבית החינוך כבעלת מוטיבציה ורצון להתקדם ולהצליח, הלוקחת חלק בכל האירועים החברתיים, משקיעה ומתקדמת.

הרב ארז אוחיון, מנהל חטיבת הביניים באולפנת אמי"ת אוריה: "אנחנו גאים לקלוט עולות חדשות בבית החינוך שלנו, לצרף אותן באהבה למשפחת האולפנה, ולהיות בית עבורן במולדת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה