חדשות

דקרו אדם בגלל 600 שקלים

חדשות15 באפריל 2019    דקה אחת
0

הכל נשאר במשפחה, גם במעצר: כתב אישום כנגד שני אחים מבאר שבע

דקרו אדם בגלל 600 שקלים
סכין | צילום: אילוסטרציה

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, בשל חוב כספי בסך של 600 שקלים, "גמלה בליבם של הנאשמים", דוד ואסף קחלון מבאר שבע, בשנות ה-30 לחייהם, ההחלטה לדקור את המתלונן.

לשם מימוש החלטתם, הצטיידו הנאשמים בסכין מטבח ובגז מדמיע, ובראשון לחודש אפריל, הגיעו השניים אל אזור מגוריו של המתלונן, התקרבו אליו וללא כל תגרה מוקדמת, דוד דקר את המתלונן בפניו באמצעות הסכין וניקב את הלחי שלו. תוך כדי מאבק, נפל המתלונן ארצה וכשהוא שוכב על גבו, הסתערו עליו הנאשמים כאשר אסף מרסס את פניו בגז מדמיע. בהמשך המאבק, החל דוד לדקור את המתלונן בכל חלקי גופו.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה