חדשות

תיכון "זינמן" דימונה זכה בפרס החינוך של ארגון המורים

חדשות15 באפריל 2019    דקה אחת
0

בנימוקי הזכייה צוין, שהתיכון הרב תחומי מרשת "עמל" "חרט על דגלו את הערכים החברתיים קהילתיים

תיכון "זינמן" דימונה זכה בפרס החינוך של ארגון המורים
כבוד לתיכון הדימונאי. קבלת הפרס | צילום: דוברות "עמל"

בטקס חגיגי, שנערך באחרונה, במתחם האירועים "אווניו" שבקריית שדה התעופה, קיבל התיכון הרב תחומי "עמל זינמן" בדימונה את פרס החינוך הארצי למעורבות חברתית ואזרחית ותרומה לקהילה של ארגון המורים לשנת התשע"ח.

ל"שבע" נמסר, שהאירוע התקיים במעמד מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, ויו"ר הארגון רן ארז. מנכ"לית קבוצת "עמל" עו"ד רוית דום עיני, בירכה את מנהלת התיכון ורד פלמנבאום ואת צוות "זינמן" על הזכייה הראויה.

בנימוקי הענקת הפרס לתיכון נכתב ש"זינמן", "חרט על דגלו את הערכים החברתיים קהילתיים כבסיס ויסוד, עליו מובנה כל החלק הלימודי. התוכנית החינוכית לטיפוח רוח ההתנדבות מושתתת על האמונה, שעשייה למען חברה טובה יותר מתחילה בבית הספר, ושהניסיון בהקמת יוזמה ובעשייה בזמן הלימודים ולאחריה, מקנה ניסיון ותועלת לחיים. בית הספר גיבש תוכנית אסטרטגית בתחום התרומה לקהילה, בהתבסס על נקודות החוזקה של בית הספר, בדגש על 2 תחומים עיקריים: הפצת מדע וטכנולוגיה בקרב הקהילה וחינוך לחיים משותפים.

התוכנית למעורבות חברתית ותרומה לקהילה היא נחלת כל תלמידי בית הספר. בחטיבה העליונה, הפעילות שנעשית היא מעל ומעבר לנדרש, ורוב מוחלט של בוגרי כיתות י"ב קיבלו הערכה של הצטיינות יתרה על מעורבות ותרומה לקהילה בתעודת הבגרות. על עשייה ייחודית זו בתוך כלל הגישה המערכתית בבית הספר לחינוך למעורבות חברתית ואזרחית ולתרומה לקהילה, מוענק לבית הספר פרס הצטיינות לשנת התשע"ח".

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה