חדשות

עשרות חברות ביריד התעסוקה ה-2 של הטכנולוגית

חדשות15 באפריל 2019    דקה אחת
0

ביקושים גבוהים נרשמו ביריד, שהתקיים ביוזמת המכללה הבאר שבעית, בשיתוף התאחדות התעשיינים מרחב דרום וארגונים נוספים בנגב

עשרות חברות ביריד התעסוקה ה-2 של הטכנולוגית
הצלחה בפעם ה-6. יריד התעסוקה בטכנולוגית | צילום: באדיבות המכללה הטכנולוגית באר שבע

הביקוש להנדסאים במשק הישראלי ממשיך לעלות; ל"שבע" נמסר, שלאחרונה, קיימה המכללה הטכנולוגית בבאר שבע יריד תעסוקה לבוגרי המכללה ולסטודנטים, הלומדים בה. היריד נערך על רקע הנתונים הקיימים, לפיהם בכל רגע נתון חסרים למשק בישראל כ-10,000 הנדסאים.

יריד התעסוקה השנתי ה-6 שילב עשרות חברות וארגונים, מהמובילים בישראל וחלקם אף בעולם. בין החברות, דל EMC, הקריה למחקר גרעיני, "אלקטרה", "נטפים", "קמביאום", "אינטל", "סודה סטרים", "טבע", "ווב מדיה גרופ", "תקשוב", "תנובה", "פריגו", "ריגוטק", "החברה המרכזית למשקאות", "רותם תעשיות", "פולג תעשיות", "פידליס גרופ", "אסם", "רכבת ישראל", ו"וישיי. בנוסף, לקחו חלק ביריד גם התאחדות התעשיינים וארגון הקבלנים בדרום. כל החברות הציגו בפני הבוגרים והסטודנטים את היצע המשרות הפנויות, הקיים כיום. נציגי החברות שהשתתפו סיכמו בחיוב את האירוע, וציינו שנפתחו הזדמנויות תעסוקה והשמה רבות בעקבותיו.

יעקב דור, המשנה למנכ"ל הטכנולוגית, הדגיש שיריד התעסוקה "הוא הביטוי למחויבות של המכללה לקידום מצוינות טכנולוגית, לצד הכשרה מעשית ושילוב מהיר ומוצלח ככל הניתן בשוק העבודה, עם סיום לימודי תואר הנדסאי. היריד מהווה הוכחה, הלכה למעשה, לחיבור בין המכללה הטכנולוגית לתעשייה ולמידת האמון שהתעשייה הישראלית רוחשת להשכלה הטכנולוגית בכלל ולמכללה בבאר שבע בפרט".

מנכ"ל הטכנולוגית, דב פ. תמיר, סיכם: "המכללה הטכנולוגית באר שבע מהווה עוגן מרכזי, לא רק בהכשרה הטכנולוגית בנגב, אלא גם בנושא התעסוקה והקשר עם התעשייה המובילה בארץ ובעולם. יריד התעסוקה, עם עשרות החברות שהשתתפו בו, שחלקן שחקניות חשובות בזירה הגלובלית, מהווה הוכחה לביקוש הרב, שיש כיום למשרות של הנדסאים במגוון רחב של תחומים. כל מי שהסתובב בין דוכני החברות ביריד, יכול היה להבין שתואר הנדסאי זהו כרטיס כניסה מוכר ומוכח לשוק העבודה בישראל. כל מי שבוחר היום בלימודים לתואר הנדסאי, מבטיח לעצמו מסלול קריירה מרתק ומתגמל. וכפי שאנו רואים היטב, הביקוש להנדסאים ממשיך לעלות על ההיצע הקיים; זו מגמה, שרק הולכת ומתחזקת".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה