חדשות

נהגי מוניות בבאר שבע הוכשרו לקבלת אלפי תיירי אירוויזיון

חדשות4 באפריל 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע והחברה הכלכלית באמצעות מינהלת העיר העתיקה והתיירות קיימו, בשבוע שעבר, הכשרה תיירותית לנהגי מוניות ומנהלי תחנות בעיר

נהגי מוניות בבאר שבע הוכשרו לקבלת אלפי תיירי אירוויזיון
הנהגים מוכנים, עכשיו רק התיירים צריכים להגיע. ההכשרה התיירותית | צילום באדיבות מינהלת העיר העתיקה

כחלק מהיערכות העיר באר שבע להגעתם של אלפי תיירים לישראל, במסגרת אירועי האירוויזיון, ובמסגרת קידום התיירות בבירת הנגב, ערכה בשבוע שעבר, מינהלת העיר העתיקה והתיירות הכשרת תיירות לנהגי מוניות ולמנהלי תחנות מוניות ברחבי העיר. ל"שבע" נמסר, שמטרת ההכשרה הייתה לשפר ולפתח בקרב נהגי המוניות תפישת עולם תיירותית ומיומנויות של שירות אפקטיבי.

בתחילת המפגש, קיבלו המשתתפים סקירה על תיירות באר שבע מפי מנהלת מינהלת העיר העתיקה והתיירות לילך נגיד, ולאחר מכן הם נהנו ממגוון הרצאות מקצועיות, שהעביר המומחה לחוויית לקוח בתחום התיירות חיים קארו. ההרצאות העניקו לנהגי המוניות טיפים, בהם יוכלו להשתמש, כדי לעורר רגש חיובי בקרב הנוסעים, ואפילו ללמוד כיצד להתגבר על מכשולי שפה באמצעות אפליקציות.

הרציונל לקיום ההכשרה היה שנהגי המוניות, המסיעים תיירים ומבקרים רבים, שפוקדים את העיר, הם שגרירים חשובים של בירת הנגב, ולכן יש להציג בפניהם את ההיצע התיירותי של העיר, כולל אתרי התיירות המגוונים ומוסדות התרבות והאמנות, הקיימים בה. במינהלת העיר העתיקה והתיירות ציינו, שהמפגשים היו מוצלחים, ושבכוונתם להעמיק את הקשר ושיתוף הפעולה עם תחנות המוניות בבאר שבע.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה