חדשות

"ואתם רוקדים"

חדשות3 באפריל 2019    דקה אחת
0

1,700 תלמידים מהנגב השתתפו בכנס "בית ספר רוקד", החושף תלמידים לעולם המחול

"ואתם רוקדים"
"הנאה לרוקדים". "בית ספר רוקד" | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

כנס "בית הספר הרוקד", אירוע שהפך למסורת רבת שנים, התקיים באחרונה, במגרשי "וסרמיל" החדשים בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שבהרקדה ההמונית והססגונית השתתפו כ-1,700 תלמידים ותלמידות מעשרות מוסדות חינוך יסודיים ותיכוניים מבירת הנגב, מצפה רמון, קריית גת והמועצות האזוריות בני שמעון ומרחבים. העיר באר שבע מפעילה את התוכנית זה כ-35 שנה, ומהווה מודל למידה לרשויות נוספות במחוז.

לאורך כל שנת הלימודים, מכשירים בבתי הספר את התלמידים בריקודים בשיעורי החינוך הגופני ובהפסקות הפעילות, והכנס (ביוזמת מינהל החינוך תחום תרבות ואמנות והמחלקה לאירועים בעירייה, בשיתוף משרד החינוך הפיקוח על החינוך הגופני וחברת "כיוונים") הינו אירוע השיא של תהליך הלמידה, אליו מגיעים התלמידים בתלבושות ססגוניות בשלל צבעים. התוכנית מותאמת לשכבות הגיל השונות, ועוסקת בפיתוח המקנה קצב, ביטחון, התמצאות במרחב ושיפור הריכוז והקשרים החברתיים בין הילדים.

בין המברכים והרוקדים הרבים באירוע היו ראש העירייה רוביק דנילוביץ', הפיקוח על החינוך המיוחד במחוז הדרום במשרד החינוך, אישי ציבור, ראשי מערכת החינוך בנגב, מנהלים ומורים ורבים ממובילי המחול בישראל.

דנילוביץ': "מדובר באירוע שיא לתוכנית שנתית חשובה, החושפת תלמידים לעולם המחול. עולם של ערכים, התמדה, משמעת עצמית, ביטוי עצמי ועוד. מוזיקה וריקוד יוצרים מקום מחבר ומאפשר. ללא ספק, כשאנו קמים וזזים, קורים דברים נפלאים".

מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, רם זהבי: "מדובר במפגש חברתי ותרבותי, המשקף הווי של ישראליות במיטבה. ידוע הוא שלריקוד יש סגולות המחברות בין אנשים, ושהריקוד מסייע לפיתוח מיומנויות, ומעל לכל מסב הנאה לרוקדים" .

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה