חדשות

"חוצפה להשבית את הפעוטונים"

חדשות26 במרץ 2019    דקה אחת
0

ההחלטה של עיריית באר שבע, בראשות רוביק דנילוביץ', להשבית היום (שלישי) את הלימודים בכל מערכת החינוך העירונית, מעוררת מחלוקת בקרב הורים בבירת הנגב. לצד הורים רבים שתומכים בהחלטה, נשמעים גם קולות אחרים: ענת שושן, למשל, זועמת על ההשבתה הכללית של הלימודים בעיר

"חוצפה להשבית את הפעוטונים"
"פוגע בשגרת היומיום". ענת וריאל שושן | צילום: פרטי

ענת שושן תושבת העיר, מותחת ביקורת על היקפה של ההשבתה, הכולל גם פעוטונים ומשפחתונים, עם מעט ילדים באופן יחסי לבתי ספר וגנים.

שושן, אימו של ריאל בן השנה וחצי, שנאלצה מטבע הדברים לוותר על יום עבודה ולהפסיד גם את התשלום לפעוטון של בנה, מסבירה: "אני חושבת, שזו חוצפה שמבטלים את הלימודים גם בפעוטונים פרטיים, שהם בדרך כלל נמצאים או במקלט ציבורי או בבית פרטי, שברוב הבתים היום, החדשים, יש ממ"דים; אין היום בתים חדשים בלי ממ"ד. ואנחנו צריכים היום להפסיד יום עבודה, מה שכמובן פוגע לנו בשכר ובשגרת היומיום, גם של הילד וגם שלי. זה לא תקין וחוצפה"!

אבל יגידו לך ראש העירייה והרשות, שכבר היו מקרים בעבר שנפלו טילים בבאר שבע. איך אפשר לקחת אחריות ולשלוח ילדים למוסדות חינוך, במצב ביטחוני מתוח?

"אז, בעניין בתי הספר אני כן מסכימה, שלא יהיו לימודים בבתי ספר. למה? כי אתה מסכים איתי, שיש הבדל בכמות של הילדים בין בית ספר לפעוטון או משפחתון. ובבית ספר זה באמת נחשב להתקהלות, אבל בפעוטונים ובמשפחתונים וכדומה זו לא התקהלות, עם כל הכבוד. אנחנו גם משלמים הרבה מאוד כסף על הפעוטונים והמשפחתונים. כך שזה פוגע בנו גם מפה וגם מפה".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה