חדשות

פח הזבל של המדינה

חדשות21 במרץ 2019    דקה אחת
0

עברייני אשפה השליכו, בפעם המי יודע כמה, כמויות פסולת אדירות במרחבי הנגב הפתוחים

פח הזבל של המדינה
ממש לא שלנו. הפסולת שהושלכה בשמורת פורה | צילום: דוברות מועצת בני שמעון

עבריינים השליכו השבוע (שלישי), כמויות אדירות של אשפה בשטח שמורת פורה, שבסמוך לקיבוץ בית קמה, במועצה האזורית בני שמעון. ל"שבע" נמסר, שבבני שמעון נלחמים בתופעה, ומתכוונים לאתר יחד עם "המשטרה הירוקה" ומשטרת ישראל את הפושעים, ולמצות איתם את הדין.

ראש המועצה, ניר זמיר, מוחה על השלכת הפסולת: "יש פה עבירה ברורה על החוק בצורה בוטה, תוך פגיעה באיכות החיים של תושבי הדרום, נזק סביבתי עצום עקב זיהום המרחבים הפתוחים, השדות החקלאיים וכמובן זיהום האוויר. לא נאפשר לקבלנים להשתמש במרחב הכפרי כפח האשפה שלהם. אנו מתכוונים לטפל ביד קשה בכל עבירה שכזו על החוק, יחד עם 'המשטרה הירוקה' ומשטרת ישראל. לא נאפשר לפורעי חוק לעשות ככל העולה על רוחם בנגב, ולהחריב את איכות חיינו".

מנכ"ל פארק המיחזור והחינוך הסביבתי "דודאים" של בני שמעון, ניר בר דוד: "שוב, פיגוע סביבתי במרחבי הנגב! פעם נוספת, אנחנו עדים לתופעה של השלכת פסולת בשטחים הפתוחים בנגב בידי עבריינים. מדובר בקבלנים וחברות בנייה פורעי חוק, שבמקום לשלוח את אשפת הבניין שלהם לאתר מורשה בצורה חוקית, מזהמים את הסביבה, וזורקים את הפסולת במרחבים חקלאיים בנגב ללא תשלום. חלקם אף שורפים את האשפה בשטחים הללו, ומייצרים סכנת שריפה גדולה יותר, וכמובן זיהום אוויר ברמה גבוהה מאוד. אנו תומכים ברשויות החוק, המנסות להילחם בתופעה הזו, ולמגר אותה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה