חדשות

בלעדי: הנוסעת ריססה את הנהג בגז מדמיע בעיניו

חדשות14 במרץ 2019    2 דקות
0

אחרי שירקה בפניו בזמן עצירה בתחנה, התיזה נוסעת אלימה גז מדמיע על נהג "דן באר שבע", מוריס פרי

בלעדי: הנוסעת ריססה את הנהג בגז מדמיע בעיניו
מתקשה להתאושש. מוריס פרי בביתו | צילום: פרטי

אלימות משתוללת: זה קרה ביום שלישי השבוע, בשעות הערב מוקדמות. נהג חברת "דן באר שבע" מוריס פרי, הותקף פעמיים בידי נוסעת אלימה, ומאז הוא נמצא בחופשת מחלה, מתקשה להתאושש מהטראומה.

פרי, נהג ותיק ומוכר בתחבורה הציבורית בבירת הנגב, מספר ל"שבע": "נהגתי בקו 18 לכיוון העיר העתיקה, ובתחנה של רחוב מוריה עלתה נוסעת בת 18 עד 20, עם 50 שקלים בידיים שלה. אמרתי לה, שהמכונה באוטובוס לא מקבלת שטרות, אלא רק מטבעות או אשראי. היא ענתה בתקיפות, שהחברה שלנו מזורגגת, ושזה לא מעניין אותה; אנחנו 'צריכים לדאוג לכל הציבור, שיהיה פה עודף'. ביקשתי ממנה שתשב, כי אנו לא מתעסקים בעודף, אבל היא דרשה, שאני אדאג לעודף".

והוא ממשיך: "כשהגעתי ב-18:45 בערך, לתחנה של ביאליק, בזל סוקולוב, היא כבר ישבה לידי בצד ימין, כנוסעת היחידה באוטובוס, באותם רגעים. בשלב מסוים, היא אמרה לי בזלזול: 'סע, סע'. ביקשתי ממנה, שלא תדבר אליי ככה, אמרתי לה שאני לא חבר שלה, ודוממתי את המנוע. ואז, היא קמה ודרשה שוב שאדאג לה לעודף, קיללה אותי, וירקה לי בפרצוף, לתוך הלחי הימנית. הייתי בשוק, ושמתי אינסטינקטיבית את היד על הפרצוף, כדי לנגב את הרוק. בינתיים, היא ירדה מהאוטובוס, וגם אני ירדתי אחריה, ושאלתי אותה למה היא ירקה עליי. באותו רגע, היא לקחה מיכל גז מדמיע שהיה לה, וריססה פעם אחת ממנו ישר על העיניים שלי. אחרי התזה אחת, צעקתי חזק, כי הרגשתי תחושה של חריף. הסתנוורתי, וקיבלתי סחרחורת, ואז היא התיזה עליי עוד פעמיים. נשכבתי על הרצפה, וקצת אחרי זה קמתי מהר לאוטובוס, כדי להביא מים, שהיו לי בתיק. גם 3, 4 בדואים שהיו בסופר הקרוב, שפכו עליי מים".

והנהג מסכם: "הייתה שם בחורה, שראתה הכל, ונתנה אחר כך עדות במשטרה. בכל מקרה, אחרי כ-10 דקות, הגיעו המשטרה ואמבולנס, אבל לא התפניתי לבית החולים, אלא נסעתי הביתה. מובן, שלא יכולתי להמשיך לעבוד. אתמול, הייתי במשטרה, והגשתי תלונה. עכשיו, אני צריך לעבור בדיקת עיניים. כל הזמן, אנחנו סובלים מאלימות של נוסעים ב'דן באר שבע', ולא מזמן, שפכו בקבוק מיץ על סדרן, שהחליף נהג על ההגה. המצב הזה פשוט בלתי נסבל"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה