חדשות

הפסידה לבדש, ומחליפה את מזוז

חדשות14 במרץ 2019    דקה אחת
0

המועמדת לראשות מועצת עומר סימה כחלון, נבחרה לגזברית החדשה בעיריית דימונה, כיורשתו של ראש מועצת מיתר החדש שמעון מזוז...

הפסידה לבדש, ומחליפה את מזוז
מפגש היכרות. כחלון וביטון | צילום: לשכת דובר עיריית דימונה

התפתחות פוליטית מעניינת בנגב: המועמדת לראשות מועצת עומר סימה כחלון (שכמעט ניצחה את ראש המועצה הוותיק פיני בדש, בבחירות המקומיות האחרונות), מונתה השבוע, לגזברית עיריית דימונה, כמחליפתו של שמעון מזוז, שנבחר באחרונה, לראשות מועצת מיתר (אחרי כ-20 שנה מוצלחות בתפקיד הגזבר בעיריית דימונה)…

ל"שבע" נמסר, שהכלכלנית ורואת החשבון היא בעלת רזומה עשיר בתחום הניהול והפיננסים, גברה על 18 מועמדים ומועמדות, שחלקם נשלח לבחינות במכון פיל"ת, ולאחר שקלול סופי של התוצאות, בחרה ועדת המכרזים בכחלון לתפקיד הקשה והתובעני. הגזברית החדשה שימשה בעבר, בין היתר, כמנהלת הכספים של קיבוץ חצרים, מנכ"לית החברה לפיתוח עסקי בעיריית באר שבע (חברת "יעדים") וסמנכ"לית כספים בחברת "שגיב".

יממה לאחר שמועצת העיר אישרה ברוב מוחלט את מינויה לגזברית, קיים ראש העירייה בני ביטון, מפגש היכרות בין כחלון לכל עובדי אגף הגזברות והנהלת החשבונות ברשות, כאשר ביטון פורש בפני הנוכחים את ה"אני מאמין" שלו וציפיותיו ל-5 השנים הקרובות, וסוקר את ההתנהלות הכספית של העירייה בקדנציה האחרונה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה