חדשות

גם האוקראינים לומדים מ"דודאים"

חדשות13 במרץ 2019    דקה אחת
0

משלחת מיוחדת מאוקראינה הגיעה ללמוד על מדיניות הפסולת של ישראל

גם האוקראינים לומדים מ"דודאים"
שמעו על מפעל המיון המוקם בפארק. ביקור המשלחת ב"דודאים" | צילום: פארק "דודאים"

אורחים מחו"ל בנגב: משלחת מיוחדת מאוקראינה ביקרה, באחרונה, לפארק המיחזור והחינוך הסביבתי "דודאים" שבמועצה האזורית בני שמעון, זאת כדי ללמוד על הטיפול בפסולת בישראל, ולשמוע על פרויקט מפעל המיון והמיחזור, העתיד לקום בפארק.

ל"שבע" נמסר, שהגעת המשלחת היא יוזמה של המשרד להגנת הסביבה ושגרירות אוקראינה בישראל, ולוותה בידי ראש אגף שלטון מקומי במשרד הפנים שרון פלוטינסקי. את הסיור ב"דודאים" הובילה מנהלת מרכז המבקרים בפארק אביבית לב שריד. לאחר מכן, האזינו חברי המשלחת להרצאות בנושאי תוכנית האשכולות הייחודית של משרד הפנים (שהעביר פלוטינצקי) ויישום מדיניות הפסולת בישראל (מפיה של נופר שוחט אוזנה מאשכול נגב מערבי).

במשלחת השתתפו 3 מסגני ראש מועצת העיר קייב (מזכיר הוועדה על דיור ומדיניות עירונית בנושא אנרגיה אולה קוסטיוסקו וחברי הוועדה ואלרי גומאננקו וויקטור הרוסקו) וכן סגן מנהל המחלקה וראש מדור השיכון והמדיניות המוניטרית של קייב אלכסנדר מאלקין, המומחית הראשית של תחום הדיור והמדיניות המוניציפלית בעיר טטיאנה בלאניקו ומנהל המפעל העירוני של קייב מקסים לישקבצ'.

מנכ"ל "דודאים", ניר בר דוד: "אנחנו רואים חשיבות רבה בקשרי הממשל, וביקורים של משלחות מחו"ל בפארק 'דודאים' הם חלק ממשימת ההסברה של ישראל בעולם. תחום הגנת הסביבה והמיחזור הוא אחד הענייניים המדוברים והאקטואליים ביותר כיום ברחבי הגלובוס, ויש חשיבות לייצוג ישראל בנושא זה, כמי שמובילה בעניין, ולוקחת חלק במאמץ העולמי למלחמה בהתחממות הגלובלית ובשמירה על הסביבה למען הדורות הבאים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה