חדשות

אלפי שקלים בודדים לעמותות ייצוגיות

חדשות11 במרץ 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע אישרה לעמותת ידידי וופרטל תמיכה של 3,265 שקלים ולעמותת להקת המחול "איילות הנגב" 5,406 שקלים...

אלפי שקלים בודדים לעמותות ייצוגיות
פחות מ-5,500 שקלים תמיכה עירונית. "איילות הנגב" | צילום: נורית מוזס

הוועדה המקצועית לתמיכות בעיריית באר שבע אישרה, בישיבתה האחרונה, אלפי שקלים בודדים כתמיכות ל-2 עמותות, המייצגות את העיר: "אגודת ידידים באר שבע וופרטל" (העיר הגרמנית התאומה לבירת הנגב – י.ס.ד) ו"להקת המחול והזמר איילות הנגב" הפעילה עשרות שנים במופעים בכל רחבי העולם כלהקה ייצוגית.

"אגודת הידידים" פנתה לוועדה, וציינה שהיא עושה פעילות רבה בשווה כסף, ומבקשת תמיכה, "המתאימה לצרכי העבר והעתיד שלה". כזכור, בשנה שעברה, קוזזו כספים רבים מהתמיכה שאושרה לעמותה (ואושרו לה לבסוף 1,308 שקלים בלבד…), ואנשיה טענו שהקיזוז בוצע בשל התייחסות להיקף פעילות לא נכון. הוועדה המקצועית דחתה את הדברים, והשיבה שהיא התייחסה מספר פעמים בעבר לפניותיה של "אגודת הידידים" בנושא.

פחות מ-3,300 שקלים תמיכה עירונית. ככר וופרטל | צילום: דף ה"פייסבוק" של אגודת הידידים וופרטל באר שבע

ואילו "איילות הנגב" ביקשה מהוועדה לאשר לה סיוע בגובה של 65,917 שקלים, זאת לנוכח פירוט של פעילותה הרבה בעיר ותרומתה לתושביה, שהעבירה לוועדה המקצועית. בוועדה ענו, ש"תמיכות העירייה במוסדות ציבור מחושבות אך ורק בהתאם לתבחינים ולנוהל מתן תמיכות, ועל כן לא ניתן לקחת בחישוב התמיכה שיקולים או פרמטרים נוספים, שאינם חלק מהתבחינים בתחום הנתמך, אף אם מדובר בפעילות מבורכת וחשובה".

בסופו של דבר, אושרה ל"אגודת הידידים" תמיכה כספית של 3,265 שקלים בלבד (מול כאמור, 1,308 שקלים בשנה שעברה), כאשר ל"איילות הנגב" מאושרת תמיכה של 5,406 שקלים (לעומת 4,395 שקלים ב-2018)…

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה