חדשות

טל רוסו לתושבי עוטף עזה: "אני גאה להיות השליח שלכם"

חדשות7 במרץ 2019    דקה אחת
0

האלוף במיל' והמתמודד ברשימת מפלגת העבודה בבחירות הקרובות לכנסת, ביקר בעוטף עזה. "אני מחויב לביטחון שלכם", הצהיר.

טל רוסו לתושבי עוטף עזה: "אני גאה להיות השליח שלכם"
טל רוסו. דבריו הוצאו מהקשרם | צילום: אבשלום ששוני, מעריב

בימים הקרובים, אמור להכריע חנן מלצר, שופט בית המשפט עליון, האם האלוף בדימוס ששובץ במקום השני ברשימת מפלגת "העבודה", אכן כשיר למירוץ הבחירות לכנסת ה-21. כל זאת, על רקע סערה תקשורתית שהתעוררה, בעקבות דבריו של שהתפרסמו בסוף השבוע האחרון. רוסו הותקף מצד כלל רבדי המפה הפוליטית, וברחבי הרשתות החברתיות, כשבראיון, הוצגו דבריו באור קשה כלפי תושבי עוטף עזה. בין היתר נכתב: "נכון היה שתושבי העוטף יגלו קצת יותר חוסן".

אולם בחלוף הימים, התבהרו הדברים והתברר כי דבריו של רוסו הוצאו מהקשרם, והציטוטים המוטעים שיוחסו לו, אינם נאמרו בדומה להופעתם בראיון, וכי חלקם אף נחתכו ונערכו.

למרות ההשתלחות באיש הצבא המעוטר, נלקחה אחריות על הציטוטים השגויים ואף הופיעה הודעת התנצלות כלפיו השבוע.

אתמול (רביעי), הגיע רוסו למפגש שהתקיים בקיבוץ חולית, ברוח אירועי השבוע האחרון שבאופן לא מפתיע, עוררו התקוממות גם מצד התושבים. העומדים בראשם, ראשי המועצות האזוריות, נחשפו למסר חד משמעי מהפוליטיקאי העתידי, שהביע תמיכה בהם: "מחויב לביטחון שלכם וגאה להיות השליח שלכם", הבהיר.

דברים אלה מצטרפים לחיזוקים של רוסו ברשתות החברתיות, בעיצומה של הסערה האחרונה: "תושבי עוטף עזה, אתם גיבורים אמיתיים", הוא פרסם, תוך שמסביבו הרבו להתלהט הרוחות וביקורות קשות הופנו כלפיו. היו גם מילים חמות, שהופנו לגבי ירקוני, ראש מועצת אשכול: "מנהיגים כאלה הם הכוח הכי גדול שיש לתושבי העוטף".

האחרון, אף הביע מודעות לעיוות הדברים שהתפרסמו בתקשורת, ודאג להסביר טרם הפגישה היום: "אנחנו נקבל את רוסו בכבוד ונשמע את דברו. מבחינתנו, מה שטל יגיד זו האמת ועם זה נישאר", ציין ראש המועצה האזורית אשכול.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה