חדשות

עובד העירייה לא ילכוד נחשים…

חדשות21 בפברואר 2019    דקה אחת
1

הוועדה להיתר עבודות חוץ בעיריית באר שבע דחתה בקשה בעניין של עובד אגף האחזקה בעירייה

עובד העירייה לא ילכוד נחשים…
צילום אילוסטרציה: ראובן קסטרו, מעריב

נדחתה בקשתו של עובד אגף האחזקה בעיריית באר שבע לעסוק כלוכד נחשים באופן עצמאי. העובד, המועסק כאחראי משק ותחזוקה באגף, ביקש מהוועדה להיתר עבודת חוץ בעירייה לעבוד כלוכד נחשים לכל היותר 3 שעות ביום, 6 ימים בשבוע, ולא בשעות עבודתו ברשות.

מנהל אגף האחזקה אבי ביטון, כתב בחוות דעתו בנושא: "מעבר לשעות העבודה באגף, ממליץ לאשר לעובד לעסוק בתחום זה. כמו כן, בהנחה שיאושר, לא מאשר לביצוע עבודות, גם אם זה של העירייה, על חשבון עבודת הפיקוח במזרקות".

חברי הוועדה דנו בבקשה, לפי הקריטריונים למתן היתר עבודות חוץ והנוהל, שאחד מסעיפיו אוסר ניהול עסק עצמאי כעבודה נוספת, והמליצו שלא לאשר את בקשת העובד. החברים סברו, שעל האיש להשקיע את זמנו ומרצו בעבודתו ברשות, ולא להיקלע למצב של חשש לניגוד עניינים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • מאיר
    עובד העיריה

    העיר הזו ממש לא בסדר אם היא לא נותנת שכר מצדיק ובו בעת חוסמת לא את יכולת הפרנסה